Wypromowane prace dyplomowe
2019
Prace licencjackie
- Znaczenie rodziny w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców wybranych szkół powiatu biłgorajskiego
- Znaczenie zabaw w rozwoju społecznym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli w świetle badań własnych
- Znaczenie bajek w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli wybranych przedszkoli województwa lubelskiego
- Znaczenie kar i nagród w wychowaniu dzieci w wieku przedszkolnym w opinii ich rodziców
- Znaczenie wycieczek szkolnych w rozwoju emocjonalnym uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli wybranych szkół lubelskich
- Skuteczne sposoby motywowania dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej w opinii uczniów i nauczycieli wybranych szkół województwa lubelskiego
- Stosowane formy rozwijania uzdolnień muzycznych uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Trudności komunikacyjne uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli wybranych lubelskich szkół podstawowych
- Współpraca rodziców z nauczycielami w edukacji wczesnoszkolnej
Prace magisterskie
- Mądrość jako wartość w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły. Na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego i mazowieckiego
- Wychowanie ku wartościom w programach wychowawczo-profilaktycznych. Na przykładzie wybranych szkół w województwie lubelskim i mazowieckim
2018
Prace magisterskie
- Tolerancja jako wartość w percepcji młodzieży szkolnej. Badania w województwie lubelskim
- Poczucie osamotnienia nauczycieli i uczniów w procesie edukacji szkolnej. Badania w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Wychowanie do miłości w rodzinie i szkole w świetle badań w województwie lubelskim
- Wychowanie do twórczości w edukacji wczesnoszkolnej. Badania w wybranych szkołach województwa lubelskiego i mazowieckiego
2017
Prace magisterskie
- Wychowanie religijne w rodzinie i szkole. Badania młodzieży w województwie lubelskim
- Zjawisko buntu wśród młodzieży gimnazjalnej. Badania w województwie lubelskim
- Poczucie szczęścia a osiągnięcia szkolne młodzieży. Na podstawie badań przeprowadzonych w województwie lubelskim
2016
Rozprawy doktorskie
- Środowiskowe wartości w planach życiowych uczniów wiejskich szkół ponadgimnazjalnych na Lubelszczyźnie
- Metoda projektów jako czynnik optymalizujący szanse edukacyjne uczniów gimnazjów wiejskich. Badania w województwie lubelskim