2015

Prace magisterskie
  • Wychowanie religijne i społeczne w Ruchu Światło-Życie. Na podstawie badań w diecezji sandomierskiej.
  • Urzeczywistnianie wartości pokoju przez młodzież szkolną (Badania młodzieży - uczestników konkursu "W moim młodzieńczym życiu staram się budować kulturę pokoju")
  • Związki przyjacielskie jako czynnik warunkujący osiągnięcia edukacyjne młodzieży szkolnej. Na podstawie badań w wybranych szkołach gimnazjalnych województwa lubelskiego.
  • Poszanowanie godności drugiego człowieka przez młodzież licealną wybranych szkół województwa podkarpackiego.

2014

Prace dyplomowe
  • ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM (NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W OSTROWIE LUBELSKIM
  • „WYCHOWANIE DO WOLNOŚCI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ. (NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 51 IM. JANA PAWŁA II W LUBLINIE)”
Prace magisterskie
  • Doświadczanie cierpienia przez młodzież szkolną jako czynnik zmiany preferowanej hierarchii wartości. (Badania w wybranych szkołach województwa podkarpackiego).
  • Preferowana hierarchia wartości a styl życia młodzieży gimnazjalnej
  • Uzdolnienia uczniów jako czynnik różnicujący preferowaną hierarchię wartości. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach podstawowych województwa lubelskiego).
  • Społeczno - kulturowe uwarunkowania osiągnięć edukacyjnych uczniów uzdolnionych. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach podstawowych województwa lubelskiego).
  • Aktywność dzieci i młodzieży szkolnej na portalach społecznościowych w świetle szans i zagrożeń integralnego rozwoju.
  • Osobowościowe uwarunkowania trudności wychowawczych (Badania w wybranych gimnazjach w powiecie parczewskim)
  • Aktywność kulturalna młodzieży gimnazjalnej a preferowana hierarchia wartości. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach gimnazjalnych województwa lubelskiego)
  • Dzieciństwo jako czynnik warunkujący osiągnięcia szkolne w opinii młodzieży gimnazjalnej.(Na przykładzie Gimnazjum nr 2 w Łukowie.)
  • Urzeczywistnianie wartości moralnych przez młodzież gimnazjalną. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa mazowieckiego).
  • Tradycja i nowoczesność w pracy dydaktycznej nauczycieli wybranych szkół województwa lubelskiego

2013

Prace dyplomowe
  • Kształtowanie postaw prozdrowotnych w edukacji wczesnoszkolnej (Na przykładzie Szkoły Podstawowej im. K. Namysłowskiego w Wierzbie)
  • Zaciekawienia czytelnicze dzieci w młodszym wieku szkolnym (Na przykładzie Zespołu Szkół im. gen. A. Chruściela ps. „Monter” w Gniewczynie Łańcuckiej)
  • Niepowodzenia dydaktyczne u dzieci w wieku wczesnoszkolnym (Na przykładzie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Bełżycach)
  • Metoda projektów w wychowaniu przedszkolnym czynnikiem wspomagającym wielostronny rozwój dziecka Na przykładzie projektu „Przedszkole bez zabawek”