2024

Prace licencjackie
  • Wpływ religijności na przypisywanie umysłu i duszy robotowi humanoidalnemu
  • Kreatywność a wysoka wrażliwość w świetle teorii dezintegracji pozytywnej. Studium przypadku.
  • Samowiedza na temat relacji umysł-ciało-dusza. Badania jakościowe nad mindsetem ontologicznym osób zakonnych
  • Rozwijanie rozumienia emocji u dzieci w wieku przedszkolnym. Analiza projektu edukacyjnego „Czy to dlatego jesteś smutny,Nastrósiu?”

2023

Prace licencjackie
  • Atrybucja zdolności społeczno - emocjonalnych a przypisywanie własności duchowych robotowi humanoidalnemu.

2022

Prace licencjackie
  • Nuda a sens życia w czasie pandemii COVID-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości".
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika w ujęciu Donalda A. Normana
  • Niepewność epistemiczna a lęk przed przyszłością w czasie pandemii COVID-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości".
  • Kulturowe uwarunkowania rozumienia pojęć mentalistycznych. Badanie porównawcze psychologii potocznej Tatarów i Rosjan.
  • Myślenie o śmierci w czasie pandemii Covid-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości"
Prace magisterskie
  • Wpływ religijności na solidarność społeczną w okresie pandemii Covid 19. Badania kwestionariuszowe studentów lubelskich uczelni
  • Mikrobiom a emergencja funkcji kognitywnych człowieka
  • Emocje epistemiczne w nauczaniu online w okresie pandemii Covid-19. Badania jakościowe w grupie studentów.
  • Kulturowe różnice w rozumieniu pojęcia i funkcji wstydu. Badania porównawcze na wybranych tekstach kultury
  • Kognitywne aspekty stanu nudy w nauczaniu online w okresie pandemii COVID 19. Badania kwestionariuszowe studentów lubelskich uczelni.

2021

Prace licencjackie
  • Wpływ języka obcego na decyzje moralne na podstawie dylematów wagonikowych w języku polskim i rosyjskim

2020

Prace licencjackie
  • Różnice płciowe w poznaniu matematycznym w świetle metaanalizy Janet Hyde.
  • Metaanaliza badań z wykorzystaniem programu "Filozofia dla dzieci" w interwencji opartej na dialogu. Rozumienie emocji przez dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Badania rozwoju zdolności emocjonalnych u dzieci w wieku 5-6 lat z wykorzystaniem narzędzia TEC.
  • Wpływ układu immunologicznego na starzenie kognitywne.