Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace licencjackie
- Wpływ religijności na przypisywanie umysłu i duszy robotowi humanoidalnemu
- Kreatywność a wysoka wrażliwość w świetle teorii dezintegracji pozytywnej. Studium przypadku.
- Samowiedza na temat relacji umysł-ciało-dusza. Badania jakościowe nad mindsetem ontologicznym osób zakonnych
- Rozwijanie rozumienia emocji u dzieci w wieku przedszkolnym. Analiza projektu edukacyjnego „Czy to dlatego jesteś smutny,Nastrósiu?”
2023
Prace licencjackie
- Atrybucja zdolności społeczno - emocjonalnych a przypisywanie własności duchowych robotowi humanoidalnemu.
2022
Prace licencjackie
- Nuda a sens życia w czasie pandemii COVID-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości".
- Projektowanie zorientowane na użytkownika w ujęciu Donalda A. Normana
- Niepewność epistemiczna a lęk przed przyszłością w czasie pandemii COVID-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości".
- Kulturowe uwarunkowania rozumienia pojęć mentalistycznych. Badanie porównawcze psychologii potocznej Tatarów i Rosjan.
- Myślenie o śmierci w czasie pandemii Covid-19. Badania kwestionariuszem "Pandemia i myślenie o przyszłości"
Prace magisterskie
- Wpływ religijności na solidarność społeczną w okresie pandemii Covid 19. Badania kwestionariuszowe studentów lubelskich uczelni
- Mikrobiom a emergencja funkcji kognitywnych człowieka
- Emocje epistemiczne w nauczaniu online w okresie pandemii Covid-19. Badania jakościowe w grupie studentów.
- Kulturowe różnice w rozumieniu pojęcia i funkcji wstydu. Badania porównawcze na wybranych tekstach kultury
- Kognitywne aspekty stanu nudy w nauczaniu online w okresie pandemii COVID 19. Badania kwestionariuszowe studentów lubelskich uczelni.
2021
Prace licencjackie
- Wpływ języka obcego na decyzje moralne na podstawie dylematów wagonikowych w języku polskim i rosyjskim
2020
Prace licencjackie
- Różnice płciowe w poznaniu matematycznym w świetle metaanalizy Janet Hyde.
- Metaanaliza badań z wykorzystaniem programu "Filozofia dla dzieci" w interwencji opartej na dialogu. Rozumienie emocji przez dzieci w wieku przedszkolnym.
- Badania rozwoju zdolności emocjonalnych u dzieci w wieku 5-6 lat z wykorzystaniem narzędzia TEC.
- Wpływ układu immunologicznego na starzenie kognitywne.