Rozwój rozumowania pojęciowego a rozumienie dziecięcej teorii umysłu i umysłów niezwykłych (nadprzyrodzonych) w średnim dzieciństwie.
[Development of Conceptual Reasoning versus Understanding of Children’s Theory of Mind and Extraordinary (Supernatural) Minds during Middle Childhood]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Religions (ISSN: 2077-1444)
Współautorzy: Elżbieta Rydz, Anna Pietryga, Arkadiusz Gut, Zbigniew Wróblewski
Rok wydania: 2023
Tom: 14
Numer czasopisma: 6
Strony od-do: 1-15
Słowa kluczowe: rozumowanie pojęciowa, dziecięca teoria umysłu, umysły nadzwyczajne, test fałszywego przekonania
DOI: https://doi.org/10.3390/rel14060694



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Zbigniew Wróblewski and Elżbieta Rydz and Anna Pietryga and Arkadiusz Gut and Zbigniew Wróblewski",
title = "Rozwój rozumowania pojęciowego a rozumienie dziecięcej teorii umysłu i umysłów niezwykłych (nadprzyrodzonych) w średnim dzieciństwie.",
journal = "Religions",
year = "2023",
number = "6",
pages = "1-15"
}

Cytowanie w formacie APA:
Wróblewski, Z. and Elżbieta Rydz and Anna Pietryga and Arkadiusz Gut and Zbigniew Wróblewski(2023). Rozwój rozumowania pojęciowego a rozumienie dziecięcej teorii umysłu i umysłów niezwykłych (nadprzyrodzonych) w średnim dzieciństwie. Religions, 6, 1-15.