Szkolna Ocena Funkcjonalna: przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa
[School Functional Assessment: the course of the process in terms of assessing activity and participation]

Książka naukowa recenzowana

Współautorzy: Ewa Domagała-Zyśk, Katarzyna Mariańczyk, Iwona Chrzanowska, Marzena Czarnocka, Beata Jachimczak, Magdalena Olempska-Wysocka, Wojciech Otrębski, Beata Papuda-Dolińska, Karol Pawlak, Dorota Podgórska-Jachnik
Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2022
Słowa kluczowe: szkolna ocena funkcjonalna, dodatkowe potrzeby edukacyjne, psychologia szkolna
Dostęp WWW: http://hdl.handle.net/20.500.12153/4038



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Wojciech Otrębski and Ewa Domagała-Zyśk and Katarzyna Mariańczyk and Iwona Chrzanowska and Marzena Czarnocka and Beata Jachimczak and Magdalena Olempska-Wysocka and Wojciech Otrębski and Beata Papuda-Dolińska and Karol Pawlak and Dorota Podgórska-Jachnik",
title = "Szkolna Ocena Funkcjonalna: przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa",
year = "2022",
}

Cytowanie w formacie APA:
Otrębski, W. and Ewa Domagała-Zyśk and Katarzyna Mariańczyk and Iwona Chrzanowska and Marzena Czarnocka and Beata Jachimczak and Magdalena Olempska-Wysocka and Wojciech Otrębski and Beata Papuda-Dolińska and Karol Pawlak and Dorota Podgórska-Jachnik(2022). Szkolna Ocena Funkcjonalna: przebieg procesu w aspekcie oceny aktywności i uczestnictwa. Lublin: