Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego
[Standards for the course of functional assessment and planning educational and specialist support]

Książka naukowa recenzowana

Współautorzy: Mariańczyk K. Amilkiewicz-Marek A. Bieńkowska K.I. Domagała-Zyśk E. Kostrubiec-Wojtachnio B. Papuda-Dolińska B. Pisula E.
Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2022
Słowa kluczowe: diagnoza funkcjonalna, diagnoza szkolna, dodatkowe potrzeby edukacyjne, diagnoza psychologiczna
Dostęp WWW: http://hdl.handle.net/20.500.12153/4037



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Wojciech Otrębski and Mariańczyk K. Amilkiewicz-Marek A. Bieńkowska K.I. Domagała-Zyśk E. Kostrubiec-Wojtachnio B. Papuda-Dolińska B. Pisula E.",
title = "Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego",
year = "2022",
}

Cytowanie w formacie APA:
Otrębski, W. and Mariańczyk K. Amilkiewicz-Marek A. Bieńkowska K.I. Domagała-Zyśk E. Kostrubiec-Wojtachnio B. Papuda-Dolińska B. Pisula E.(2022). Standardy przebiegu oceny funkcjonalnej oraz planowania wsparcia edukacyjno-specjalistycznego. Lublin: