Moral Sensitivity of Young People with Intellectual Disability – Its Role in The Process of Their Education.

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: The European Educational Researcher 2517-6323 Współautorzy: Agnieszka Czusz-Sudoł
Rok wydania: 2022
Tom: 5
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 33-53
Słowa kluczowe: wrażliwość moralna, niepełnosprawność inteektualna, pomiar wrażliwości moralnej, edukacja
Dostęp WWW: https://eu-er.com/article/moral-sensitivity-of-young-people-with-intellectual-disability-its-role-in-the-process-of-their-11648
DOI: 10.31757/euer.512



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Wojciech Otrębski and Agnieszka Czusz-Sudoł",
title = "Moral Sensitivity of Young People with Intellectual Disability – Its Role in The Process of Their Education. ",
journal = "The European Educational Researcher 2517-6323",
year = "2022",
number = "1",
pages = "33-53"
}

Cytowanie w formacie APA:
Otrębski, W. and Agnieszka Czusz-Sudoł(2022). Moral Sensitivity of Young People with Intellectual Disability – Its Role in The Process of Their Education. . The European Educational Researcher 2517-6323, 1, 33-53.