Last Minute Market – odpowiedzią na społeczne potrzeby czy rekacją na kryzys [w:] Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej
[Last Minute Market – odpowiedzią na społeczne potrzeby czy reakcją na kryzys [w:] Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2010
Tytuł publikacji: Last Minute Market – odpowiedzią na społeczne potrzeby czy rekacją na kryzys [w:] Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej
Redaktorzy: S. Partycki
Tom: 2
Strony od-do: 403-414



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Urszula Soler",
title = "Last Minute Market – odpowiedzią na społeczne potrzeby czy rekacją na kryzys [w:] Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej",
journal = "",
year = "2010",
pages = "403-414"
}

Cytowanie w formacie APA:
Soler, U. (2010). Last Minute Market – odpowiedzią na społeczne potrzeby czy rekacją na kryzys [w:] Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej. , 403-414.