Bezpieczeństwo edukacyjne - prawo czy przywilej?
[Educational safety - right or privilege?]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Poznań
Rok wydania: 2018
Tytuł publikacji: W trosce o bezpieczne jutro. Reminescencje i zamierzenia
Redaktorzy: Anna Stoppel, Natalia Majchrzak
Tom: 4
Strony od-do: 353-361
Streszczenie: Dostęp do powszechnej edukacji jest zagwarantowany wszystkim obywatelom w konstytucji. Jednak czy rzeczywiście to zapisane prawo zapewnia właściwą edukację wszystkim? Czy powszechna edukacja jest edukacją każdego obywatela? Bezpieczeństwo edukacyjne, rozumiane jako dostęp do właściwej, zapewniającej indywidualnie najlepsze warunki do rozwoju, wciąż jest jeszcze dobrem niedostępnym dla wielu ludzi. Czy zapewnienie powszechnego bezpieczeństwa edukacyjnego jest możliwe? Czy jest to istotny element narodowego systemu bezpieczeństwa?
Słowa kluczowe: bezpieczeństwo, edukacja, bezpieczeństwo edukacyjne, powszechny dostęp, wykluczenie edukacyjne, zdolności
Dostęp WWW: https://www.wsb.net.pl/wp-content/uploads/2019/11/spis-tre%C5%9Bci-3.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Urszula Soler",
title = "Bezpieczeństwo edukacyjne - prawo czy przywilej?",
journal = "",
year = "2018",
pages = "353-361"
}

Cytowanie w formacie APA:
Soler, U. (2018). Bezpieczeństwo edukacyjne - prawo czy przywilej?. , 353-361.