Framing of the Ukraine–Russia conflict in online and social media

Książka naukowa recenzowana

Miejsce: Ryga
Rok wydania: 2016
Streszczenie: Książka jest rezultatem prac zespołu nad ramowaniem przekazów w internecie i mediach społecznościowych w związku z zajęciem Krymu i konfliktem na wschodzie Ukrainy. Cel książki wykraczał poza badanie samych przekazów medialnych i ich następstwa. Przedmiotem badań nie były konsekwencje i wpływ informacji medialnych na publiczność, choć przyjęliśmy, że wpływ przekazów na audytoria jest znaczący. Skupilismy się natomiast na rekonstrukcji intencjonalnego procesu budowaniu informacji i komentarzy w Internecie jako strategii komunikacyjnej, której celem było kształtowanie umysłów publiczności. Założyliśmy, że celem polityki informacyjnej Federacji Rosyjskiej jest zbudowanie jej pozytywnego obrazu, uzasadnienie podejmowanych przez nią działań i wsparcie aktywności dyplomatycznej oraz akcji militarnych. Założenia znalazły potwierdzenie w przeprowadzonych badaniach
Słowa kluczowe: ramowanie, media społecznościowe, wojna informacyjna, trollowanie, konflikt ukraińsko-rosyjski
Dostęp WWW: https://www.stratcomcoe.org/framing-ukraine-russia-conflict-online-and-social-media



Cytowanie w formacie Bibtex:
@book{1,
author = "Robert Szwed",
title = "Framing of the Ukraine–Russia conflict in online and social media",
year = "2016",
}

Cytowanie w formacie APA:
Szwed, R. (2016). Framing of the Ukraine–Russia conflict in online and social media. Ryga: