2020

Prace magisterskie
  • Wykorzystywanie wizerunku celebrytów w działalności promocyjnej przedsiębiorstw transnarodowych

2019

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych w promocji miasta stołecznego Warszawa
  • Marketing internetowy w sektorze usług-przemiany i zastosowanie
  • Idea społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zastosowanie w przedsiębiorstwie
  • Marketing terytorialny na przykładzie miasta Nałęczów
  • Marketing kultury na przykładzie Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
  • Marketing pamięci narodowej na przykładzie Żołnierzy Wyklętych
  • Promocja usług na przykładzie wybranych biur turystycznych
  • Promocja kraju przez kulturę na przykładzie Korei Południowej
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku firmy
  • Wpływ promocji na zachowanie młodych konsumentów
  • Kreowanie wizerunku z wykorzystaniem narzędzia CSR na przykładzie wybranych instytucji finansowych w Polsce
  • Narzędzia marketingowe wykorzystywane w firmach transportowych

2018

Prace magisterskie
  • Rola korporacji transnarodowych w gospodarce światowej
  • Wykorzystanie funduszy unijnych przez małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie kraśnickim
  • Wpływ środków europejskich na rozwój jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Sawin
  • Wykorzystanie funduszy unijnych na walkę z bezrobociem w powiecie tarnobrzeskim
  • Wykorzystanie programów pomocowych z Unii Europejskiej w realizacji zadań Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Polsce
  • Wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej w ramach współpracy polsko-słowackiej
  • Zmiany w systemie emerytalnym w Polsce po 1989 roku