Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace magisterskie
- Wykorzystywanie wizerunku celebrytów w działalności promocyjnej przedsiębiorstw transnarodowych
2019
Prace magisterskie
- Wykorzystanie narzędzi marketingowych w promocji miasta stołecznego Warszawa
- Marketing internetowy w sektorze usług-przemiany i zastosowanie
- Idea społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zastosowanie w przedsiębiorstwie
- Marketing terytorialny na przykładzie miasta Nałęczów
- Marketing kultury na przykładzie Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Marketing pamięci narodowej na przykładzie Żołnierzy Wyklętych
- Promocja usług na przykładzie wybranych biur turystycznych
- Promocja kraju przez kulturę na przykładzie Korei Południowej
- Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku firmy
- Wpływ promocji na zachowanie młodych konsumentów
- Kreowanie wizerunku z wykorzystaniem narzędzia CSR na przykładzie wybranych instytucji finansowych w Polsce
- Narzędzia marketingowe wykorzystywane w firmach transportowych
2018
Prace magisterskie
- Rola korporacji transnarodowych w gospodarce światowej
- Wykorzystanie funduszy unijnych przez małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie kraśnickim
- Wpływ środków europejskich na rozwój jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Sawin
- Wykorzystanie funduszy unijnych na walkę z bezrobociem w powiecie tarnobrzeskim
- Wykorzystanie programów pomocowych z Unii Europejskiej w realizacji zadań Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Polsce
- Wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej w ramach współpracy polsko-słowackiej
- Zmiany w systemie emerytalnym w Polsce po 1989 roku