2020

Prace licencjackie
  • Marketing małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie firmy Składnica Towarów Różnych
  • Promocja usług turystycznych na przykładzie wybranej firmy turystycznej
  • Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie Zakładu Produkcji Leków SP. Z O.O.
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu na przykładzie PZU S.A
  • Marketing w działalności koncernu Carlsberg na Ukrainie
  • Marketing spożywczy na przykładzie przedsiębiorstwa Mondelez Polska Production sp. z o.o.
  • Promowanie wizerunku marki w social mediach na przykładzie firmy Słomka Studio
  • Reklama jako element marketingu w działalności koncernów motoryzacyjnych
  • Marketing sportowy na przykładzie reprezentacji Polski w piłce nożnej
Prace magisterskie
  • Obecność firm transnarodowych w Polsce po 1989 roku
  • Warunki i możliwości prowadzenia działalności gospodarczej na Ukrainie
  • Marketing terytorialny na przykładzie miasta Biała Podlaska
  • Cło we współczesnej gospodarce światowej
  • Marketing internetowy jako narzędzie promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa w Polsce
  • Współpraca gospodarcza Polski i Niemiec po 1989 roku
  • Marketing terytorialny na przykładzie gminy Parczew
  • Finansowanie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce z funduszy europejskich
  • Wykorzystywanie nowych technologii w komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych drogerii w Polsce
  • Obowiązki przedsiębiorców wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Tendencje w polskim handlu zagranicznym żywnością od początku XXI wieku