2020

Prace magisterskie
  • Wykorzystywanie nowych technologii w komunikacji marketingowej na przykładzie wybranych drogerii w Polsce
  • Obowiązki przedsiębiorców wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
  • Tendencje w polskim handlu zagranicznym żywnością od początku XXI wieku
  • Employer branding jako narzędzie public relations na przykładzie firmy Bury Sp. z o. o.
  • Reklama internetowa na rynku usług gastronomicznych
  • Media społecznościowe jako narzędzie promocji organizacji non-profit
  • Promocja Polski przez sport
  • Wykorzystywanie wizerunku celebrytów w działalności promocyjnej przedsiębiorstw transnarodowych

2019

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie narzędzi marketingowych w promocji miasta stołecznego Warszawa
  • Marketing internetowy w sektorze usług-przemiany i zastosowanie
  • Idea społecznej odpowiedzialności biznesu i jej zastosowanie w przedsiębiorstwie
  • Marketing terytorialny na przykładzie miasta Nałęczów
  • Marketing kultury na przykładzie Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
  • Marketing pamięci narodowej na przykładzie Żołnierzy Wyklętych
  • Promocja usług na przykładzie wybranych biur turystycznych
  • Promocja kraju przez kulturę na przykładzie Korei Południowej
  • Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku firmy
  • Wpływ promocji na zachowanie młodych konsumentów
  • Kreowanie wizerunku z wykorzystaniem narzędzia CSR na przykładzie wybranych instytucji finansowych w Polsce
  • Narzędzia marketingowe wykorzystywane w firmach transportowych