Wypromowane prace dyplomowe
2018
Prace magisterskie
- Wykorzystanie środków europejskich po roku 2004 przez Powiat Jędrzejów
- Wykorzystanie i wpływ funduszy Unii Europejskiej na rozwój miasta Chełm w latach 2004-2015
- Wykorzystywanie środków europejskich w gminie miasta Radom po 2004 roku
- Działalność Miedzynarodowego Funduszu Walutowego na rzecz stabilizacji i rozwoju gospodarczego państw
- Wpływ funduszy europejskich na rozwój miasta Kielce
- Rola negocjacji w biznesie międzynarodowym
- Wpływ funduszy unijnych na rozwój powiatu biłgorajskiego
2017
Prace magisterskie
- Promocja jako narzędzie oddziaływania na klientów indywidualnych
- Marketing miejski na przykładzie miasta Chełm
- Marketing RTV i AGD w Polsce na przykładzie spółki akcyjnej Media Expert
- Strategia marketingu dziecięcego na przykładzie Grupy Ferrero
- Tworzenie strategii marketingowych w branży budowlanej na przykładzie firmy Tytan
- Marketing usług na przykładzie Jaskini Solnej Barbórka w Chełmie
- Wpływ lokowania produktów w programach telewizyjnych na zachowania konsumentów
- Promocja Lublina wśród studentów zagranicznych
- Budowa strategii marketingowej agencji ubezpieczeniowej działającej w ramach sieci wyłącznej TUiR Warta S.A.
- Rozwój reklamy jako instrumentu promocji
- Historia i rola marketingu społecznie zaangażowanego w polskich mediach
2016
Prace magisterskie
- Wykorzystanie marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa w Polsce
- Marketing regionów na przykładzie Roztocza