Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace magisterskie
- Marketing RTV i AGD w Polsce na przykładzie spółki akcyjnej Media Expert
- Strategia marketingu dziecięcego na przykładzie Grupy Ferrero
- Tworzenie strategii marketingowych w branży budowlanej na przykładzie firmy Tytan
- Marketing usług na przykładzie Jaskini Solnej Barbórka w Chełmie
- Wpływ lokowania produktów w programach telewizyjnych na zachowania konsumentów
- Promocja Lublina wśród studentów zagranicznych
- Budowa strategii marketingowej agencji ubezpieczeniowej działającej w ramach sieci wyłącznej TUiR Warta S.A.
- Rozwój reklamy jako instrumentu promocji
- Historia i rola marketingu społecznie zaangażowanego w polskich mediach
2016
Prace magisterskie
- Wykorzystanie marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa w Polsce
- Marketing regionów na przykładzie Roztocza
- Rozwój promocji województwa lubelskiego w latach 2000-2015
- Reklama usług bankowych w Polsce
- Wykorzystanie promocji w marketingu społecznym
- Marketing sportowy na przykładzie klubu sportowego.
- Udział marketingu w tworzeniu bezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej
- Marketing sportowy na przykładzie klubu piłkarskiego Górnik Łęczna
- Promocja miasta na przykładzie Krasnegostawu
- Marketing terytorialny na przykładzie miasta Lublin
2015
Prace licencjackie
- Wpływ funduszy unijnych na rynek pracy w Polsce