2017

Prace magisterskie
  • Marketing RTV i AGD w Polsce na przykładzie spółki akcyjnej Media Expert
  • Strategia marketingu dziecięcego na przykładzie Grupy Ferrero
  • Tworzenie strategii marketingowych w branży budowlanej na przykładzie firmy Tytan
  • Marketing usług na przykładzie Jaskini Solnej Barbórka w Chełmie
  • Wpływ lokowania produktów w programach telewizyjnych na zachowania konsumentów
  • Promocja Lublina wśród studentów zagranicznych
  • Budowa strategii marketingowej agencji ubezpieczeniowej działającej w ramach sieci wyłącznej TUiR Warta S.A.
  • Rozwój reklamy jako instrumentu promocji
  • Historia i rola marketingu społecznie zaangażowanego w polskich mediach

2016

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa w Polsce
  • Marketing regionów na przykładzie Roztocza
  • Rozwój promocji województwa lubelskiego w latach 2000-2015
  • Reklama usług bankowych w Polsce
  • Wykorzystanie promocji w marketingu społecznym
  • Marketing sportowy na przykładzie klubu sportowego.
  • Udział marketingu w tworzeniu bezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej
  • Marketing sportowy na przykładzie klubu piłkarskiego Górnik Łęczna
  • Promocja miasta na przykładzie Krasnegostawu
  • Marketing terytorialny na przykładzie miasta Lublin

2015

Prace licencjackie
  • Wpływ funduszy unijnych na rynek pracy w Polsce