2018

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie środków europejskich po roku 2004 przez Powiat Jędrzejów
  • Wykorzystanie i wpływ funduszy Unii Europejskiej na rozwój miasta Chełm w latach 2004-2015
  • Wykorzystywanie środków europejskich w gminie miasta Radom po 2004 roku
  • Działalność Miedzynarodowego Funduszu Walutowego na rzecz stabilizacji i rozwoju gospodarczego państw
  • Wpływ funduszy europejskich na rozwój miasta Kielce
  • Rola negocjacji w biznesie międzynarodowym
  • Wpływ funduszy unijnych na rozwój powiatu biłgorajskiego

2017

Prace magisterskie
  • Promocja jako narzędzie oddziaływania na klientów indywidualnych
  • Marketing miejski na przykładzie miasta Chełm
  • Marketing RTV i AGD w Polsce na przykładzie spółki akcyjnej Media Expert
  • Strategia marketingu dziecięcego na przykładzie Grupy Ferrero
  • Tworzenie strategii marketingowych w branży budowlanej na przykładzie firmy Tytan
  • Marketing usług na przykładzie Jaskini Solnej Barbórka w Chełmie
  • Wpływ lokowania produktów w programach telewizyjnych na zachowania konsumentów
  • Promocja Lublina wśród studentów zagranicznych
  • Budowa strategii marketingowej agencji ubezpieczeniowej działającej w ramach sieci wyłącznej TUiR Warta S.A.
  • Rozwój reklamy jako instrumentu promocji
  • Historia i rola marketingu społecznie zaangażowanego w polskich mediach

2016

Prace magisterskie
  • Wykorzystanie marketingu internetowego przez przedsiębiorstwa w Polsce
  • Marketing regionów na przykładzie Roztocza