Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Formy wsparcia społecznego osób starszych realizowanego przez Stowarzyszenie Mali Bracia Ubogich
- Postawy mieszkańców wybranych dzielnic Lublina wobec zażywania narkotyków przez młodzież
- Procesy integracji i dezintegracji społecznej osób palących w opinii studentów wybranych kierunków KUL i UMCS
- System wsparcia społecznego osób niesłyszących i niedosłyszących w Polsce po 1989
- System wsparcia społecznego osób z niepełnosprawnością intelektualną w Polsce po roku 1989
- Działania instytucjonalne na rzecz integracji międzypokoleniowej w III RP
- Rozwój edukacji włączającej w Polsce od roku 1990
- Postawy studentów wybranych kierunków KUL wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Rola ośrodków pomocy społecznej w przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie na przykładzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
- Wzorce życia rodzinnego i zawodowego u osób długotrwale bezrobotnych. Na podstawie badań socjologicznych
2023
Rozprawy doktorskie
- Kapitał społeczny i kulturowy młodzieży polonijnej na przykładzie Fundacji im. Władysława Reymonta w Kanadzie
2021
Prace magisterskie
- System wsparcia społecznego osób starszych na Ukrainie i w Polsce. Na podstawie literatury przedmiotu
2015
Prace licencjackie
- Kapitał społeczno-kulturowy kuratorów społecznych Sądu Rejonowego w Radomiu
- Kształtowanie postaw obywatelskich uczniów. Na przykładzie Szkoły Podstawowej im. Bolesława Prusa w Płouszowicach
- Rola szkoły w budowaniu zasobów kapitału społeczno-kulturowego ucznia. Na podstawie badań socjologicznych Gimnazjum im. Wincentego Witosa w Jabłoniu
- Kapitał społeczno – kulturowy wychowawców pogotowia opiekuńczego w Lublinie
- Kapitał społeczny skinheadów i punków. Na podstawie badań socjologicznych przedstawicieli tych subkultur z terenu miasta Lublina
- Kapitał społeczno-kulturowy uczniów klas trzecich Gimnazjum im. Władysława Jagiełły w Parczewie
- Kapitał społeczno-kulturowy zawodników klubu „Czarni Dęblin”
- Poziom zaufania uczniów wobec wychowanków domu dziecka. Na podstawie badań socjologicznych ostatnich klas Zespołu Szkół nr 11 w Lublinie