Wypromowane prace dyplomowe
2017
Prace licencjackie
- Kompetencje nauczycieli przedszkoli w opinii nauczycieli wybranych placówek w Lublinie
- Specyfika pracy nauczyciela w przedszkolu niepublicznym w opinii nauczycieli Przedszkola w Mełgwi
- Relacje rodzinne z perspektywy dziecka w wieku wczesnoszkolnym doświadczającego rozłąki z rodzicem w świetle badań własnych
2016
Prace licencjackie
- Funkcjonowanie dziecka z zespołem Downa w rodzinie. Studium przypadku.
- Przyczyny sięgania po alkohol przez młodzież w wieku 13 - 16 lat w opinii ich samych
- Zjawisko cyberprzemocy w opinii uczniów na przykładzie gimnazjum w Sawinie
- Rodzina w wyobrażeniach dzieci z Centrum Interwencji Kryzysowej w Otwocku
- Funkcjonowanie świetlicy szkolnej przy Zespole Placówek Oświatowych imienia Batalionów Chłopskich w Terpentynie. Monografia Pedagogiczna
- Znaczenie dogoterapii w procesie rehabilitacji dzieci z autyzmem w świetle literatury przedmiotu
- Szkolne funkcjonowanie dzieci imigrantów z Polski w szkole islandzkiej na obszarze Reykjaviku.
2015
Prace licencjackie
- Realizacja funkcji wychowawczej w edukacji przedszkolnej w opinii rodziców dzieci przedszkola w Lipsku.
- Formy spędzania czasu wolnego dzieci w młodszym wieku szkolnym na przykładzie wybranych szkół w Gminie Kłoczew
- Kształcenie wyższe osób osadzonych w kontekście resocjalizacji
- Preferowane i realizowane formy spędzania wolnego czasu przez młodzież na przykładzie Gimnazjum Publicznego w Wąwolnicy.
- Udział Kościoła Katolickiego w pedagogizacji rodziców.
- Przyczyny zachowań agresywnych młodzieży na przykładzie uczniów Zespołu Szkół im. Jana Koszczyca- Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym.
- Kompetencje certyfikowanych tłumaczy języka migowego. Studium przypadku
2014
Prace licencjackie
- Adaptacja dziecka 3-letniego do funkcjonowania w grupie przedszkolnej w opinii rodziców i nauczycieli na przykładzie Przedszkola Publicznego w Soninie.
- Znaczenie hipoterapii w rehabilitacji dzieci w wieku szkolnym na przykładzie wybranych ośrodków w województwie lubelskim
- Zadania przedszkola w przygotowaniu dziecka sześcioletniego do rzeczywistości szkolnej w opinii nauczycieli na przykładzie Oddziału Przedszkolnego w Rudniku Szlacheckim.