Marek Jeziorański

2024

Prace dyplomowe
  • Znaczenie asertywności w komunikacji rówieśniczej w opinii uczniów klas VI-VII Szkoły Podstawowej.
  • Zjawisko wykluczenia spolecznego w przestrzeni wirtualnej w opnii ucniów Zespołu Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicz w Lublińcu.
  • Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego w środowisku szkolnym. Studium przypadku.
  • Poziom twórczości uczniów w klasie maturalnej o profilu technik grafiki i poligrafii cyfrowej na przykładzie Zespołu Szkół technicznych w Chełmie.
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem egzaminacyjnym na przykładzie uczniów maturalnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie.
  • Funkcjonowanie rodziców dzieci ze spekturm autyzmu. Studium przypadku,

2020

Prace magisterskie
  • Znaczenie zabawy w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
  • Zachowania agresywne u dzieci w wieku dojrzewania w opinii rodziców i nauczycieli
  • Praca dydaktyczno - wychowawcza nauczycieli z uczniami mającymi zaburzenia mowy w wybranych szkołach gminy Łęczna
  • Problem alkoholowy w rodzinie jako jeden z czynników warunkujących rozwój i wychowanie dziecka w percepcji Dorosłych Dzieci Alkoholików
  • Zdrowie i aktywność fizyczna rodziców dzieci w wieku przedszkolnym
  • Integracja i adaptacja ukraińskich studentów na terenie Lublina

2018

Prace dyplomowe
  • Znaczenie wycieczek krajoznawczych w nauczaniu przyrody na II etapie edukacyjnym
  • Stosunek młodziezy polskiej do zaborcy rosyjskiego w Królestwie Polskim. Postawy patriotyczne w latach 1860-1890
  • Wykorzystanie wybranych narzędzi informatycznych w nauczaniu matematyki na poziomie szkoły średniej
  • Sytuacja ucznia przewlekle chorego w edukacji szkolnej na przykładzie dzieci z epilepsją
  • Rola wychowawcy w kształtowaniu postaw osób odbywających karę pozbawienia wolności
  • Wychowanie poprzez sztukę na przykłądzie wybranych dzieł malarskich
  • Wybrane elementy i zasady życia rodzinnego w świetle adhortacji Amoris Laetitia Papieża Franciszka
  • Atrakcyjność zajęć z chemii oraz powodzenie w nauce w opinii czniów na przykłądzie Dwujęzycznego Gimnazjum "Mentis" w Warszawie