Marek Jeziorański

2025

Prace dyplomowe
  • Zanczenie gier edukacyjnych dla rozwoju własnego uczestników warsztatów w Podkarpackim Centrum Nauki Łukasiewicz w opinii ich samych.
  • Innowacja pedagogiczna w procesie nauczania matematyki na przykładzie Matematyczne wariacje, czyli bez stopni budujemy relacje w II LO im. Baczyńskiego w Świdniku
  • Metodyka nauczania języka obcego dzieci w wieku wczesnoszkolnym na przykładzie Szkoły podstawowej nr 7 im. ks. Twardowskiego w Lublinie
Prace magisterskie
  • Szkoła jako środowisko integralnego rozwoju ucznia klas wczesnoszkolnych w opinii nauczycieli i rodziców
  • Znaczenie ciszy w wychowaniu wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli
  • Udział starszego rodzeństwa w realizacji funkcji wychowawczej rodziny w opinii rodziców uczniów edukacji wczesnoszkolnej
  • Uwarunkowania procesu adaptacji dziecka do grupy przedszkolnej w opinii nauczycieli i opiekunów wybranych przedszkoli
  • Więź emocjonalna matek w okresie późnego macierzyństwa z dzieckiem w wieku przedszkolnym
  • Rola wychowawcza dziadków wobec dzieci w wieku przedszkolnym
  • Rola rodziców wykonujących zawód nauczyciela w kształtowaniu motywacji do uczenia się własnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym

2024

Prace dyplomowe
  • Poziom motywacji osiągnięć u licealistów klasy maturalnej o profilu informatycznym na postawie Zespołu Szkół w Chełmie.
  • Znaczenie asertywności w komunikacji rówieśniczej w opinii uczniów klas VI-VII Szkoły Podstawowej.
  • Zjawisko wykluczenia spolecznego w przestrzeni wirtualnej w opnii ucniów Zespołu Szkół nr 1 im. Adama Mickiewicz w Lublińcu.
  • Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego w środowisku szkolnym. Studium przypadku.
  • Poziom twórczości uczniów w klasie maturalnej o profilu technik grafiki i poligrafii cyfrowej na przykładzie Zespołu Szkół technicznych w Chełmie.
  • Sposoby radzenia sobie ze stresem egzaminacyjnym na przykładzie uczniów maturalnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 im. Jana Szczepanika w Krośnie.
  • Poczucie godności osobowej młodzieży maturalnej na przykładzie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych mr 1 im.Jana Szczepanika w Krośnie.
  • Funkcjonowanie rodziców dzieci ze spekturm autyzmu. Studium przypadku,
Prace magisterskie
  • Dominujące wskaźniki transgresyjne w rozwoju relacji małżeńskiej
  • "Pustoszenie gniazda" czynnikiem warunkującym dalsze wyzwania małżonków w opinii ich samych