Oferta i reklama jako forma rozpowszechniania utworu w świetle art. 4 ust. 1 dyrektywy 2001/29/WE – oczywistość czy dylemat?
[Offer and advertising as a form of dissemination of the work in the light of art. 4 paragraph. 1 Directive 2001/29 / EC - obvious or dilemma?]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny (ISSN: 0035-9629)
Rok wydania: 2015
Tom: 2
Strony od-do: 155-175



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marcin Trzebiatowski",
title = "Oferta i reklama jako forma rozpowszechniania utworu w świetle art. 4 ust. 1 dyrektywy 2001/29/WE – oczywistość czy dylemat?",
journal = "Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny",
year = "2015",
pages = "155-175"
}

Cytowanie w formacie APA:
Trzebiatowski, M. (2015). Oferta i reklama jako forma rozpowszechniania utworu w świetle art. 4 ust. 1 dyrektywy 2001/29/WE – oczywistość czy dylemat?. Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 155-175.