O tempora! O mores! Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami. Analiza empiryczna na tle prawa konkurencji
[O tempora! O mores! Advertising contrary to morality. Empirical analysis on the background of competition law]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2014
Tytuł publikacji: Reddite ergo quae sunt Caesaris Caesari et quae sunt Dei Deo : Księga Jubileuszowa dedykowana księdzu profesorowi Józefowi Krukowskiemu z okazji 50-lecia pracy naukowej
Redaktorzy: Mirosław Sitarz, Piotr Stanisz, Henryk Stawniak
Strony od-do: 863-878



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marcin Trzebiatowski",
title = "O tempora! O mores! Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami. Analiza empiryczna na tle prawa konkurencji",
journal = "",
year = "2014",
pages = "863-878"
}

Cytowanie w formacie APA:
Trzebiatowski, M. (2014). O tempora! O mores! Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami. Analiza empiryczna na tle prawa konkurencji. , 863-878.