Marcin Składanowski

Wychowawcze postulaty teorii gender w perspektywie antropologii chrześcijańskiej. Punkty konfliktu i płaszczyzny współpracy
[Educational demands of gender theory in perspective of Christian anthropology. Points of conflict and areas of cooperation]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Kraków - Sieradz
Rok wydania: 2013
Tytuł publikacji: Wychowanie: czy może „obejść się” bez duchowości?
Redaktorzy: Jakub Bartoszewski, Joanna Swędrak, Elżbieta Struzik
Strony od-do: 50-65
Słowa kluczowe: gender, wychowanie, rodzina, szkoła



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marcin Składanowski",
title = "Wychowawcze postulaty teorii gender w perspektywie antropologii chrześcijańskiej. Punkty konfliktu i płaszczyzny współpracy",
journal = "",
year = "2013",
pages = "50-65"
}

Cytowanie w formacie APA:
Składanowski, M. (2013). Wychowawcze postulaty teorii gender w perspektywie antropologii chrześcijańskiej. Punkty konfliktu i płaszczyzny współpracy. , 50-65.