Małgorzata Sławek-Czochra

2023

Prace licencjackie
  • Motywy społeczno-kulturowe wykorzystywane w sztuce ulicy podczas pandemii Covid-19

2022

Prace licencjackie
  • Formy ekshibicjonizmu w programach rozrywkowych stacji komercyjnych na przykładzie Top Model i Hotel Paradise
  • Konflikt wartości w koreańskim serialu „Squid Game" w serwisie Netflix.
  • Obraz PRL na podstawie polskich seriali kryminalnych „Rojst” i „Pajęczyna”
  • Kreowanie wizerunku sportowca na Instagramie na przykładzie profilu Sebastiana Vettela w 2021 roku.
  • Symbolika tradycyjnych i współczesnych ikon prawosławnych na podstawie zbiorów pracowni Dom Ikon w Nowicy
  • Obudowa telefonu komórkowego jako element autoprezentacji użytkownika
  • Wykorzystanie emoji w strategiach marketingowych na przykładzie marek Coca-Cola, AA Cosmetics i DeeZee
  • Wizerunek medialny Piotra Żyły w sezonie 2020/2021 na kanale Skijumping.pl
  • Celebrity endorsement w wybranych polskich kampaniach prezydenckich XXI wieku
  • Funkcje scen batalistycznych w filmach: „Władca Pierścieni: Powrót Króla”, „Dunkierka” i „Korespondent Bryan”
  • Obraz kontrkultury przełomu lat 60. i 70. XX wieku w filmie „Pewnego razu w Hollywood” w reżyserii Quentina Tarantino

2021

Prace licencjackie
  • Obraz świata w komiksie Jakuba Dębskiego pt. "Jeże"
  • Obraz pandemii w filmach VOD: Light of my life, World War Z, Contagion – Epidemia strachu
  • Styl życia promowany w blogu Żanety Ochmańskiej Król - Jeanetelife.
  • "Specyfika pracy dziennikarza wojennego na podstawie serii minidokumentów Conflikt".
  • Foto fake jako narzędzie manipulacji w mediach
  • Symbolika w portrecie na przykładzie prac Leonida Shevchuka
  • Modele kobiecości upowszechniane na profilach Instagramowych na przykładzie Izabeli Macudzińskiej, Katarzyny Woźniak oraz Sylwii Gaczorek.

2020

Prace licencjackie
  • Obraz Polski na fotografiach marszów masowych w sieci w latach 2010-2019