Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace licencjackie
- "Cechy dziennikarstwa podróżniczego Antona Ptushkina na podstawie jego videobloga w serwisie internetowym YouTube"
- Mit artysty w filmach: "Black Swan", "Whiplash" i "At Eternity's Gate"
- Sposoby komunikacji Sherlocka Holmesa z otoczeniem w serialu telewizji BBC „Sherlock”
- Przemiany kanonu kobiecego piękna w reklamie XXI w. na przykładzie wybranych marek kosmetycznych, odzieżowych i sportowych
- Modele ojcostwa upowszechniane w filmach „1922” w reżyserii Zak'a Hilditch'a i „W imię ojca” w reżyserii Jima Sheridana
- Satyra polskiego społeczeństwa w serialu telewizyjnym pt. „Świat Według Kiepskich"
- Motywy społeczno-kulturowe wykorzystywane w sztuce ulicy podczas pandemii Covid-19
2022
Prace licencjackie
- Formy ekshibicjonizmu w programach rozrywkowych stacji komercyjnych na przykładzie Top Model i Hotel Paradise
- Konflikt wartości w koreańskim serialu „Squid Game" w serwisie Netflix.
- Obraz PRL na podstawie polskich seriali kryminalnych „Rojst” i „Pajęczyna”
- Kreowanie wizerunku sportowca na Instagramie na przykładzie profilu Sebastiana Vettela w 2021 roku.
- Symbolika tradycyjnych i współczesnych ikon prawosławnych na podstawie zbiorów pracowni Dom Ikon w Nowicy
- Obudowa telefonu komórkowego jako element autoprezentacji użytkownika
- Wykorzystanie emoji w strategiach marketingowych na przykładzie marek Coca-Cola, AA Cosmetics i DeeZee
- Wizerunek medialny Piotra Żyły w sezonie 2020/2021 na kanale Skijumping.pl
- Celebrity endorsement w wybranych polskich kampaniach prezydenckich XXI wieku
- Funkcje scen batalistycznych w filmach: „Władca Pierścieni: Powrót Króla”, „Dunkierka” i „Korespondent Bryan”
- Obraz kontrkultury przełomu lat 60. i 70. XX wieku w filmie „Pewnego razu w Hollywood” w reżyserii Quentina Tarantino
2021
Prace licencjackie
- Obraz świata w komiksie Jakuba Dębskiego pt. "Jeże"
- Obraz pandemii w filmach VOD: Light of my life, World War Z, Contagion – Epidemia strachu