Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace licencjackie
- Metoda projektu w kształceniu językowym: perspektywa studentów neofilologii.
- Rola nauczyciela w procesie uczenia się i nauczania języka obcego
- Rozwijanie kompetencji leksykalnej na lekcjach języka niemieckiego z wykorzystaniem wybranych narzędzi cyfrowych
- Piosenki w uczeniu się i nauczaniu języka obcego
- Wpływ środowiska rodzinnego na osiągnięcia uczniów w zakresie języka obcego
- Ewaluacja osiągnięć uczniów na lekcjach języka obcego.
- Możliwości i granice stosowania metody stacji dydaktycznych w nauczaniu języków obcych: perspektywa przyszłych nauczycieli.
- Gry dydaktyczne w uczeniu się i nauczaniu gramatyki na lekcjach języka niemieckiego.
2017
Prace licencjackie
- Style uczenia się w nauczaniu języka obcego
- Motywacja w procesie uczenia się / nauczania języka obcego
- Praca z uczniem dyslektycznym na lekcjach języka niemieckiego
- Gry i zabawy dydaktyczne w nauczaniu języka niemieckiego
- Metoda projektów na lekcjach języka obcego
- Praca z uczniem zdolnym na lekcji języka obcego
- Praca nad słownictwem na lekcjach języka niemieckiego z perspektywy nauczyciela
- Offene Unterrichtsformen im DaF-Unterricht am Beispiel des Stationenlernens
- Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) w dydaktyce języka niemieckiego
- Lernstrategien und ihre Förderung im DaF-Unterricht