2020

Prace licencjackie
  • Metoda projektu w kształceniu językowym: perspektywa studentów neofilologii.
  • Rola nauczyciela w procesie uczenia się i nauczania języka obcego
  • Rozwijanie kompetencji leksykalnej na lekcjach języka niemieckiego z wykorzystaniem wybranych narzędzi cyfrowych
  • Piosenki w uczeniu się i nauczaniu języka obcego
  • Wpływ środowiska rodzinnego na osiągnięcia uczniów w zakresie języka obcego
  • Ewaluacja osiągnięć uczniów na lekcjach języka obcego.
  • Możliwości i granice stosowania metody stacji dydaktycznych w nauczaniu języków obcych: perspektywa przyszłych nauczycieli.
  • Gry dydaktyczne w uczeniu się i nauczaniu gramatyki na lekcjach języka niemieckiego.

2017

Prace licencjackie
  • Style uczenia się w nauczaniu języka obcego
  • Motywacja w procesie uczenia się / nauczania języka obcego
  • Praca z uczniem dyslektycznym na lekcjach języka niemieckiego
  • Gry i zabawy dydaktyczne w nauczaniu języka niemieckiego
  • Metoda projektów na lekcjach języka obcego
  • Praca z uczniem zdolnym na lekcji języka obcego
  • Praca nad słownictwem na lekcjach języka niemieckiego z perspektywy nauczyciela
  • Offene Unterrichtsformen im DaF-Unterricht am Beispiel des Stationenlernens
  • Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) w dydaktyce języka niemieckiego
  • Lernstrategien und ihre Förderung im DaF-Unterricht