Lidia Pietruszka

2024

Prace licencjackie
  • Rodzinne uwarunkowania decyzji życiowych młodych dorosłych w opinii studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Znaczenie kary w resocjalizacji w opinii byłych więźniów
  • Uzależnienie od telefonu komórkowego w opinii uczniów klas VI-VIII szkoły podstawowej
  • Znaczenie terapii grupowej w leczeniu uzależnienia od alkoholu w opinii uczestników terapii
  • Edukacja seksualna i wychowanie do życia w rodzinie w opinii młodych dorosłych
  • Rola i zadania pedagoga szkolnego w opinii uczniów klas VI-VIII szkoły podstawowej
  • Znaczenie mediów społecznościowych dla samooceny i poczucia własnej wartości młodzieży w opinii uczniów szkół ponadpodstawowych
  • Aspiracje życiowe maturzystów z lubelskich szkół ponadpodstawowych

2023

Prace licencjackie
  • Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej w Publicznym Przedszkolu Integracyjnym im. Kubusia Puchatka w Puławach w opinii rodziców
  • Rodzinne uwarunkowania sukcesów szkolnych uczniów klas VII - VIII Szkoły Podstawowej nr 4 w Dębicy
  • Taniec i jego znaczenie w rozwoju psychospołecznym członków Zespołu Pieśni i Tańca “Lublin” im. Wandy Kaniorowej
  • Znaczenie narodzin dziecka dla więzi i relacji małżeńskich. Studium przypadku
  • Współpraca rodziców i nauczycieli na etapie edukacji wczesnoszkolnej na podstawie badań własnych
  • Społeczne funkcjonowanie osób uzależnionych od narkotyków. Studium przypadku
  • Znaczenie aktywności fizycznej w rozwoju dziecka w młodszym wieku szkolnym w opinii członków lubelskich klubów sportowych
  • Postawy studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II wobec małżeństwa i rodziny

2021

Prace licencjackie
  • Alternatywne formy życia małżeńsko-rodzinnego w opinii młodzieży na podstawie badań własnych
  • Nauczanie zdalne w opinii uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. W. Broniewskiego w Świdniku
  • Autorytet nauczyciela w procesie wychowania w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
  • Obraz ojca w opinii dzieci z rodzin wielodzietnych w świetle badań własnych