Edukacja międzykulturowa kluczem do integracji społecznej w szkołach. Na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Noblistów Polskich w Lesznowoli
[dukacja międzykulturowa kluczem do integracji społecznej w szkołach. Na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Noblistów Polskich w Lesznowoli]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Współautorzy: Monika Kocon
Miejsce: Toruń
Rok wydania: 2024
Tytuł publikacji: Szkoła dla wszystkich. Od tolerancji do integracji
Redaktorzy: Krzysztof Jurek, Robert Szwed
Strony od-do: 73-82



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Krzysztof Jurek and Monika Kocon",
title = "Edukacja międzykulturowa kluczem do integracji społecznej w szkołach. Na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Noblistów Polskich w Lesznowoli",
journal = "",
year = "2024",
pages = "73-82"
}

Cytowanie w formacie APA:
Jurek, K. and Monika Kocon(2024). Edukacja międzykulturowa kluczem do integracji społecznej w szkołach. Na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Noblistów Polskich w Lesznowoli. , 73-82.