Wypromowane prace dyplomowe
2014
Prace magisterskie
- Osobowościowe uwarunkowania trudności wychowawczych (Badania w wybranych gimnazjach w powiecie parczewskim)
- Aktywność kulturalna młodzieży gimnazjalnej a preferowana hierarchia wartości. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach gimnazjalnych województwa lubelskiego)
- Dzieciństwo jako czynnik warunkujący osiągnięcia szkolne w opinii młodzieży gimnazjalnej.(Na przykładzie Gimnazjum nr 2 w Łukowie.)
- Urzeczywistnianie wartości moralnych przez młodzież gimnazjalną. (Na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa mazowieckiego).
- Tradycja i nowoczesność w pracy dydaktycznej nauczycieli wybranych szkół województwa lubelskiego
2013
Prace dyplomowe
- Kształtowanie postaw prozdrowotnych w edukacji wczesnoszkolnej (Na przykładzie Szkoły Podstawowej im. K. Namysłowskiego w Wierzbie)
- Zaciekawienia czytelnicze dzieci w młodszym wieku szkolnym
(Na przykładzie Zespołu Szkół im. gen. A. Chruściela ps. „Monter” w Gniewczynie Łańcuckiej)
- Niepowodzenia dydaktyczne u dzieci w wieku wczesnoszkolnym
(Na przykładzie Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Bełżycach)
- Metoda projektów w wychowaniu przedszkolnym czynnikiem wspomagającym wielostronny rozwój dziecka Na przykładzie projektu „Przedszkole bez zabawek”
- Trudności wychowawcze w edukacji wczesnoszkolnej (Na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego)
- Literatura dla dzieci przedszkolnych źródłem wartości wychowawczych
- Sytuacje lękowe u dzieci w edukacji wczesnoszkolnej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Wychowanie dziecka w młodszym wieku szkolnym w szkole katolickiej (Na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 6 Sióstr Niepokalanek w Warszawie)
- Zazdrość u dzieci sześcioletnich, uczęszczających do przedszkola
- Rola babci i dziadka w kształtowaniu hierarchii wartości dzieci w wieku przedszkolnym
- Dojrzałość szkolna 5latków a wymagania szkolne
(Na przykładzie Przedszkola nr 43 w Lublinie)
- Funkcje gier i zabaw w edukacji przedszkolnej w opinii nauczycieli Przedszkola nr 4 w Lubartowie
- Technologia informacyjna w pracy nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
(Na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego)
- Ideał nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii uczniów i rodziców
- Specyfika relacji rówieśniczych w szkole katolickiej na przykładzie Prywatnej Szkoły Podstawowej Sióstr Niepokalanek w Warszawie