Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Poczucie własnej wartości dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w grupach przedszkolnych i klasach integracyjnych. Studia przypadku
- Wychowanie ku wartościom w wybranych lekturach szkolnych dla uczniów w wieku wczesnoszkolnym
- Integralne wychowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z rodzin niepełnych. Na podstawie badań wybranych rodzin w województwie lubelskim
- Społeczno-kulturowe uwarunkowania odrzucenia rówieśniczego wśród dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Aktywność pozalekcyjna i pozaszkolna dzieci w wieku wczesnoszkolnym jako czynnik warunkujący osiągnięcia szkolne. Na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Aktywność dzieci w wieku wczesnoszkolnym w formach duszpasterstwa parafialnego a ich preferowana i urzeczywistniana hierarchia wartości. Na podstawie badań w dekanacie lubartowskim
- Ocenianie uczniów we wczesnej edukacji w świetle integralnego rozwoju dziecka. Na przykładzie badań w szkołach województwa lubelskiego.
- Wychowanie ku wartościom w rodzinie a osiągnięcia edukacyjne dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Na przykładzie badań w województwie lubelskim
- Społeczno- kulturowe uwarunkowania aktywności w sieci uczniów na I etapie edukacyjnym. Na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Wartości w filmach animowanych w świetle teorii integralnego rozwoju dziecka na pierwszym etapie edukacyjnym
2022
Rozprawy doktorskie
- Urzeczywistnianie wartości odpowiedzialności przez młodzież szkolną jako czynnik warunkujący osiągnięcia edukacyjne. Studium teoretyczno-empiryczne
Prace magisterskie
- Aktywność sportowa uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w wybranych szkołach gminy Gorzyce
- Samoocena uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w wybranych szkołach powiatu chełmskiego
- Aktywność muzyczna uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Bełżycach
- Społeczno - kulturowe i historyczne uwarunkowania edukacji aksjologicznej w rodzinie na przykładzie badań wybranych rodzin w województwie lubelskim
- Obszary i przyczyny stresu szkolnego u młodzieży na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Specyfika wychowania ku wartościom w rodzinach wielodzietnych w ocenie młodych dorosłych na podstawie badań rodzin województwa lubelskiego
2020
Rozprawy doktorskie
- Urzeczywistnianie wartości moralnych a osiągnięcia edukacyjne uczniów szkół średnich. Badania w województwie lubelskim
- Aktywność młodzieży szkolnej w sieci internetowej w świetle Stefana Kunowskiego koncepcji integralnego rozwoju i wychowania (Badania w województwie lubelskim)
Prace magisterskie
- Urzeczywistnianie wartości wolności przez dzieci i młodzież szkolną z wybranych szkół województwa lubelskiego