2004

Prace magisterskie
  • Wychowanie ku wartościom w podstawowych dokumentach reformującej się szkoły.
  • Agresja wśrod dzieci a postawy ojców i matek.
  • Forma i treść oceny opisowej a program nauczania
  • Postawy rodziców wobec dalszej edukacji swoich dzieci.
  • Postulowany a rzeczywisty model funkcji opiekuńczej szkoły.
  • Problemy szkolne uczniów wybranych gimnazjów woj. podkarpackiego.
  • Podmiotowość wychowanków w wybranych szkołach woj. podkarpackiego.
  • Szkoła w ocenie uczniow klas VI na przykładzie wybranych szkół woj. małopolskiego.
  • Edukacja podmiotowa w szkole podsawowej (na przykł. szkół miasta Mielec).
  • Problemy pedagogiczne nauczycieli w aspekcie procesu reformowania szkoły.
  • Trudnoci wychowawcze w pracy z dziećmi klas I-III.
  • Rodzice wobec problemow szkolnych swoich dzieci.
  • wartości edukacyjne prac domowych w procesie dydaktycznym w wybranych szkołach podstawowych.
  • Specyfika procesu dydaktyczno - wychowawczego w klasach integracyjnych ( na przykładzie szkoły podstawowej w Dębicy)
  • Plan rozwoju szkoły a zarządzanie jakością procesu wychowawczo - dydaktycznego.
  • Szanse edukacyjne dzieci z klas integracyjnych na przykł.SP nr 4 im.kard.S.Wyszyńskiego z oddziałami inegracyjnymi w Chełmie.
  • Młodzież szkół średnich i wyższych wobec zjawiska tolerancji.
  • Realizacja podstawowych funkcji szkoły wiejskiej w opinii rodziców.

2003

Prace magisterskie
  • Stopień przygotowania do podjęcia pracy w opinii uczniów szkół zawodowych (na przykladzie wybranych szkół zawodowych i technicznych w Radomiu).
  • Terapeutyczne walory muzyki w pracy z dziećmi z upośledzeniem umysłlowym.