2005

Prace magisterskie
  • Magic Circle jako metoda wspierająca rozwój kompetencji społecznych uczniów.
  • Zagrożenia dla prawidłowego pełnienia funkcji wychowawczej rodziny wiejskiej.
  • Zaangazowanie uczniów gimnazjum w urzeczywistnianie wartości wiejskich(na przykładzie Gimnazjum Publicznego nr 1 w Zbydniowie).
  • Podstawy altruistyczne młodzieży gimnazjalnej i licealnej w wybranych szkołach Bielska - Białej.
  • Przewidywane a faktyczne osiągnięcia uczniów w świetle wymagań szkolnych w szkołach gimnazjalnych.
  • Wyrównywanie szans edukacyjnych młodzieży gimnazjalnej w szkołach zrzeszonych w Towarzystwie Gimnazjów Poszukujących z Małych Miast i Wsi.
  • Rola wartości wiejskich w życiu młodego człowieka w opinii młodzieży Publicznego Liceum Ogólnokształcącego w Grębowie.

2004

Prace magisterskie
  • Podmiotowość nauczyciela w procesie edukacji.
  • Postawy rodzicielskie ojców i matek w środowisku wiejskim a osiągnięcia szkolne ich dzieci.
  • Aborcja i eutanazja jako aspekty wychowania moralnego i światopoglądu uczniów liceów ogólnokształcących.
  • Podmiotowość rodziców w procesie edukacji szkolnej.
  • Problemy szkolne uczniów szkół podstawowych w Stalowej Woli.
  • Wartości młodzieży gimnazjalnej wobec oferty czasopism młodzieżowych.
  • Sposoby spędzania czasu wolnego przez gimnazjalistów wybranych szkół województwa lubelskiego.
  • Formy i przejawy agresji nastolatków w filmach młodzieżowych i ich aspekt wychowawczy w opinii nauczycieli.
  • Wzór osobowy nauczyciela i wychowawcy w opinii uczniów wybranych gimnazjów województwa lubelskiego.
  • Koncepcje pracy wychowawczo-dydaktycznej klas szkolnych w wizji przyszłościowych działań studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego.
  • Mity a rzeczywistość na temat skali uzależnień wśród uczniow szkół podstawowych i gimnazjów.
  • Podmiotowość nauczyciela w procesie edukacyjnym szkoły
  • Proces dydaktyczny jezyka angielskiego w wybranych szkołach województwa lubelskiego.