Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace magisterskie
- Urzeczywistnianie wartości odpowiedzialności przez dzieci i młodzież szkolną z wybranych szkół województwa lubelskiego
- Rozwijanie kompetencji społecznych i obywatelskich w Skautingu. Badania na terenie województwa lubelskiego i mazowieckiego
- System pedagogiczny na etapie edukacji wczesnoszkolnej w świetle szans integralnego rozwoju i wychowania dziecka we wspomnieniach studentów pedagogiki KUL
2019
Rozprawy doktorskie
- Działalność twórcza młodzieży szkolnej w cyberprzestrzeni a jej osiągnięcia edukacyjne. Badania w województwie lubelskim
- Struktura sytuacji edukacyjnych w nauczaniu informatyki a osiągnięcia uczniów
Prace licencjackie
- Adaptacja dziecka trzyletniego w przedszkolu w ocenie rodziców i nauczycieli
- Zajęcia pozalekcyjne jako czynnik warunkujący rozwijanie zainteresowań uczniów klas VII w Szkole Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Lublinie
- Znaczenie bajek animowanych w rozwoju społecznym dzieci w wieku przedszkolnym w opinii ich rodziców
- Rozwijanie podmiotowości uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej w opinii nauczycieli
- Znaczenie rodziny w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców wybranych szkół powiatu biłgorajskiego
- Znaczenie zabaw w rozwoju społecznym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli w świetle badań własnych
- Znaczenie bajek w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli wybranych przedszkoli województwa lubelskiego
- Znaczenie kar i nagród w wychowaniu dzieci w wieku przedszkolnym w opinii ich rodziców
- Znaczenie wycieczek szkolnych w rozwoju emocjonalnym uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli wybranych szkół lubelskich
- Skuteczne sposoby motywowania dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej w opinii uczniów i nauczycieli wybranych szkół województwa lubelskiego
- Stosowane formy rozwijania uzdolnień muzycznych uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Trudności komunikacyjne uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli wybranych lubelskich szkół podstawowych
- Współpraca rodziców z nauczycielami w edukacji wczesnoszkolnej
Prace magisterskie
- Mądrość jako wartość w procesie wychowawczo-dydaktycznym szkoły. Na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego i mazowieckiego
- Wychowanie ku wartościom w programach wychowawczo-profilaktycznych. Na przykładzie wybranych szkół w województwie lubelskim i mazowieckim