2010

Prace magisterskie
  • Osiągnięcia szkolne dzieci z rodzin niepełnych czasowo
  • Sytuacja wychowawcza rodzin z emigracją zarobkową
  • Aktywność młodzieży gimnazjalnej w czasie wolnym w aspekcie urzeczywistniania wartości
  • Konflikty między uczniami w klasie szkolnej
  • Animacja kulturalna w wybranych gimnazjach powiatu koneckiego
  • Rozwój moralny młodzieży gimnazjalnej w świetle teorii Kohlberga (Na przykładzie wybranych gimnazjów województwa lubelskiego)
  • Zabawa okresu dzieciństwa w ocenie dorastającej młodzieży
  • Trudności siedmioletnich dzieci w adaptacji szkolnej
  • Wychowanie patriotyczne w szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych (Na przykładzie wybranych szkół powiatu lubartowskiego)
  • Aspiracje młodzieży i ich realizacja. (Na przykładzie badań młodzieży polskiej a litewskiej)
  • Nieśmiałość jako przyczyna trudności w funkcjonowaniu uczniów w środowisku szkolnym (Na przykładzie Szkoły Podstawowej nr 32 w Lublinie)

2009

Prace magisterskie
  • Rozumienie i urzeczywistnianie miłości przez dzieci i młodzież szkolną na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego
  • Stosowanie gier i zabaw w przedszkolu w aspekcie integralnego rozwoju dziecka (Na przykładzie oddziału przedszkolnego w SP nr 47 w Lublinie).
  • Adaptacja dziecka 3-letniego w przedszkolu na przykładzie Przedszkola nr 15 w Puławach.
  • Rozwijanie twórczej aktywności dzieci w wieku przedszkolnym. (Na przykładzie wybranych przedszkoli województwa lubelskiego)
  • Szkolne doświadczenia źródłem lęku ucznia.
  • Rozumienie i urzeczywistnianie wartości sprawiedliwości przez dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Działalność autonomiczna nauczycieli (Na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego)
  • Sytuacje trudne występujące w codziennym życiu gimnazjalistów i sposoby ich rozwiązywania.
  • Stosowanie zasady indywidualizacji w nauczaniu wczesnoszkolnym w aspekcie wyników nauczania.