2024

Prace magisterskie
  • Wychowanie ku wartościom w wybranych lekturach szkolnych dla uczniów w wieku wczesnoszkolnym
  • Integralne wychowanie dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z rodzin niepełnych. Na podstawie badań wybranych rodzin w województwie lubelskim
  • Społeczno-kulturowe uwarunkowania odrzucenia rówieśniczego wśród dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Aktywność pozalekcyjna i pozaszkolna dzieci w wieku wczesnoszkolnym jako czynnik warunkujący osiągnięcia szkolne. Na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Aktywność dzieci w wieku wczesnoszkolnym w formach duszpasterstwa parafialnego a ich preferowana i urzeczywistniana hierarchia wartości. Na podstawie badań w dekanacie lubartowskim
  • Ocenianie uczniów we wczesnej edukacji w świetle integralnego rozwoju dziecka. Na przykładzie badań w szkołach województwa lubelskiego.
  • Wychowanie ku wartościom w rodzinie a osiągnięcia edukacyjne dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Na przykładzie badań w województwie lubelskim
  • Społeczno- kulturowe uwarunkowania aktywności w sieci uczniów na I etapie edukacyjnym. Na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Wartości w filmach animowanych w świetle teorii integralnego rozwoju dziecka na pierwszym etapie edukacyjnym

2022

Rozprawy doktorskie
  • Urzeczywistnianie wartości odpowiedzialności przez młodzież szkolną jako czynnik warunkujący osiągnięcia edukacyjne. Studium teoretyczno-empiryczne
Prace magisterskie
  • Aktywność sportowa uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w wybranych szkołach gminy Gorzyce
  • Samoocena uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w wybranych szkołach powiatu chełmskiego
  • Aktywność muzyczna uczniów a ich osiągnięcia edukacyjne na przykładzie badań w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Bełżycach
  • Społeczno - kulturowe i historyczne uwarunkowania edukacji aksjologicznej w rodzinie na przykładzie badań wybranych rodzin w województwie lubelskim
  • Obszary i przyczyny stresu szkolnego u młodzieży na przykładzie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Specyfika wychowania ku wartościom w rodzinach wielodzietnych w ocenie młodych dorosłych na podstawie badań rodzin województwa lubelskiego

2020

Rozprawy doktorskie
  • Urzeczywistnianie wartości moralnych a osiągnięcia edukacyjne uczniów szkół średnich. Badania w województwie lubelskim
  • Aktywność młodzieży szkolnej w sieci internetowej w świetle Stefana Kunowskiego koncepcji integralnego rozwoju i wychowania (Badania w województwie lubelskim)
Prace magisterskie
  • Urzeczywistnianie wartości wolności przez dzieci i młodzież szkolną z wybranych szkół województwa lubelskiego
  • System wychowawczo-dydaktyczny Marii Montessori jako czynnik wyzwalania podmiotowości dziecka. Badania w wybranych szkołach województwa lubelskiego