Kazimierz Pierzchała

Poziom zadowolenia studentów z kształcenia zdalnego. Próba diagnozy
[THE LEVEL OF STUDENT SATISFACTION WITH REMOTE LEARNING. ATTEMPTED DIAGNOSIS]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Toruń
Rok wydania: 2023
Tytuł publikacji: COVID-19 a funkcjonowanie uczelni wyższych i szkół o profilu policyjnym. Dokąd zmierzamy?
Redaktorzy: Iwona Klonowska, Ewa Kuczyńska, Piotr Gawroński
Strony od-do: 228-251
Streszczenie: Artykuł jest realizacją uczestnictwa w projekcie naukowym, pt.: „Doskonała nauka”, realizowanym w ramach Programu Ministerstwa Edukacji i Nauki. Przedstawiona została w nim koncepcja, pojęcie i formy edukacji niestacjonarnej oraz tło problemu w Polsce i na świecie. Przedstawiono uwarunkowania rozwoju edukacji niestacjonarnej takie jak: rozwój technologiczny, zmiany zachodzące na rynku pracy, edukację nieformalną i samodoskonalenie, będące środkami rozwoju kapitału ludzkiego. Skupiono się także na pozytywnych i negatywnych aspektach edukacji niestacjonarnej. Badaniom własnym poddano: poczucie osamotnienia, samopoczucie studentów, motywację oraz poziom zadowolenia z kształcenia zdalnego. Artykuł zakończono podsumowaniem i wysunięciem wniosków do zastosowania praktycznego dla polityki oświatowej, dydaktyków i dla uczelni.
Słowa kluczowe: kształcenie zdalne, nauka online, izolacja społeczna, nauczyciel, student



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Kazimierz Pierzchała",
title = "Poziom zadowolenia studentów z kształcenia zdalnego. Próba diagnozy",
journal = "",
year = "2023",
pages = "228-251"
}

Cytowanie w formacie APA:
Pierzchała, K. (2023). Poziom zadowolenia studentów z kształcenia zdalnego. Próba diagnozy. , 228-251.