Wypromowane prace dyplomowe
2018
Prace magisterskie
- Agresja i przemoc wśród dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w opinii nauczycieli
- Potrzeby dzieci w wieku 4-5 lat z różnych środowisk społecznych w zakresie usprawniania integracji sensorycznej
- Zachowania agresywne i przemoc w środowisku szkolnym w opinii adolescentów
- Metody nauczania czytania stosowane w wybranych elementarzach polskich
- Gotowość nauczycieli ogólnodostępnych szkół podstawowych do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Specjalne potrzeby rozwojowe i wychowawcze jedynaków w świetle analizy ich wspomnień z dzieciństwa i wczesnej młodości
- Świadomość ekonomiczna uczniów oddziału gimnazjalnego Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach
- Znaczenie ilustracji w edukacji wczesnoszkolnej - studium przypadku
- Trudności wychowawcze dzieci objętych systemem pieczy zastępczej
2017
Prace magisterskie
- Włączanie osoby z uszkodzeniem słuchu do wspólnoty rodzinnej, szkolnej i lokalnej
- Funkcjonowanie Środowiskowego Domu Samopomocy w świetle opinii społeczności lokalnej Annopola
- Uczestnictwo w tworzeniu spektaklu teatralnego, jako forma rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w zakresie języka polskiego
- Wczesne wspomaganie i jego znaczenie dla rozwoju i wychowania dzieci z autyzmem
- Wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami mowy
2016
Rozprawy doktorskie
- Udostępnianie reguł składniowych czasownika dzieciom z uszkodzeniami słuchu jako składnik wychowania językowego
Prace magisterskie
- Trudności w komunikowaniu się z dziećmi z zaburzeniami mowy w opinii ich rodziców
- Gry i zabawy logopedyczne w rozwijaniu mowy dzieci w wieku przedszkolnym
- Wychowanie językowe dzieci z zespołem Downa
- Komunikacja interpersonalna dzieci z zaburzeniami mowy w wieku 7-9 lat w środowisku szkolnym