Wypromowane prace dyplomowe
2011
Prace magisterskie
- Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne w nauczaniu zintegrowanym w Szkole Podstawowej w Baranowie
- Trudności ucznów z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
- Rozwój i rehabilitacja osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium przypadku
- Metody rehabilitacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w Środowiskowym Ośrodku Wsparcia " Pinokio" w Poniatowej
- Autorytet nauczyciela w opinii uczniów gimnazjów: ogólnodostępnego i specjalnego
- Działalność wychowawczo - terapeutyczna Przedszkola Specjalnego Nr 11 w Lublinie
- Praktyczne wykorzystanie metody integracji sensorycznej w pracy zespołu Szkół Specjalnych w Białej Podlaskiej
- Aspiracje edukacyjne i zawodowe młodzieży z uszkodzonym słuchem
- Metody terapii stosowane w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej " Słoneczko"
- Cechy dobrego nauczyciela w opinii uczniów niepełnosprawnych umysłowo
- Postawy wybranych grup społecznych wobec osób niepełnosprawnych a idea wychowania włączającego
- Opieka psychologiczno - pedagogiczna nad osobą z mózgowym porażeniem dziecięcym w Ośrodku Wsparcia " Dom Dzieci Benjamin" w Lublinie. Studium przypadku
2010
Prace magisterskie
- Zajęcia muzyczno-terapeutyczne jako forma pracy korekcyjno - kompensacyjnej z dziećmi w młodszym wieku szkolnym.
- Dogoterapia jako metoda wspomagająca rehabilitację osób niepełnosprawnych
- Kreowanie wizerunku osób z niepełnosprawnością intelektualną w wybranych utworach literackich
- Wykorzystywanie środków technicznych w rehabilitacji i edukacji osób z uszkodzonym słuchem
- Wizerunki matek wychowujących dzieci niepełnosprawne w wyobrażeniach społecznych
- Społeczne wyobrażenia na temat autyzmu i funkcjonowania osób z autyzmem
- Metody rehabilitacji osób z uszkodzonym słuchem stosowane w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących im.M.Grzegorzewskiej w Radomiu w latach 1967-2008
- Biblioterapeutyczne walory wybranych współczesnych utworów literackich