Katarzyna Braun

2023

Prace dyplomowe
  • Preferowane przez uczniów metody dydaktyczne na lekcjach biologii w klasie szóstej szkoły podstawowej.
Prace licencjackie
  • Znaczenie mediów społecznościowych w życiu młodzieży w opinii uczniów XIX Liceum Ogólnokształcącego im. Marii i Jerzego Kuncewiczów w Lublinie
  • Autorytet nauczyciela w procesie edukacji zdalnej i stacjonarnej w opinii uczniów kl. Vlll Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Dęblinie
  • Przebieg readaptacji społecznej osób opuszczających zakład karny. Studium przypadku
  • Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej w Domu im. Matki Weroniki w Lublinie
  • Rozpoznawanie i rozwijanie uzdolnień wychowanków Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo w opinii wychowawców
  • Czynniki warunkujące realizację funkcji opiekuńczo-wychowawczej rodziny w opinii rodziców dzieci z Samorządowego Przedszkola nr 4 w Międzyrzecu Podlaskim
  • Rodzina pochodzenia a funkcjonowanie w dorosłym życiu w opinii studentów Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Relacje międzypokoleniowe w rodzinach z dziećmi w wieku wczesnej adolescencji. Studium przypadku
  • Wychowanie przez wypoczynek w opinii uczestników kolonii w Białym Dunajcu w latach 2021-22
  • Liberalny styl wychowania w opinii rodziców wychowanków Niepublicznego Przedszkola „Martynka” w Lublinie
  • Oczekiwania uczestników związane z przynależnością do Liturgicznej Służby Ołtarza i Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży przy rzymskokatolickiej parafii pw. św. Maksymiliana w Weryni

2022

Prace dyplomowe
  • Styl wychowania w rodzinie a motywacja dziecka do nauki.
  • Edukacja emocjonalna dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych w perspektywie rozwijania inteligencji emocjonalnej.
  • Szanse i wyzwania edukacji dwujęzycznej w oczach uczniów realizujących program dwujęzyczny w polskich szkołach ponadpodstawowych
  • Motywacja uczniów szkół ponadpodstawowych do uczenia się w kontekście zastosowanych metod i postawy prowadzącego zajęcia
  • Czynniki warunkujące samoocenę u uczniów VIII klasy szkoły podstawowej
  • Metody aktywizujące w nauczaniu historii muzyki w Szkole Muzycznej II st.im.T.Szeligowskiego w Lublinie.Tradycja i wspołczesność.
  • Wychowawcza funkcja realizowana podczas lekcji chemii.
  • Strategie pracy emocjonalnej nauczycieli a narażenie na wypalenie zawodowe