Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace dyplomowe
- Preferowane przez uczniów metody dydaktyczne na lekcjach biologii w klasie szóstej szkoły podstawowej.
Prace licencjackie
- Znaczenie mediów społecznościowych w życiu młodzieży w opinii uczniów XIX Liceum Ogólnokształcącego im. Marii i Jerzego Kuncewiczów w Lublinie
- Autorytet nauczyciela w procesie edukacji zdalnej i stacjonarnej w opinii uczniów kl. Vlll Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Dęblinie
- Przebieg readaptacji społecznej osób opuszczających zakład karny. Studium przypadku
- Realizacja funkcji opiekuńczo-wychowawczej w Domu im. Matki Weroniki w Lublinie
- Rozpoznawanie i rozwijanie uzdolnień wychowanków Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo w opinii wychowawców
- Czynniki warunkujące realizację funkcji opiekuńczo-wychowawczej rodziny w opinii rodziców dzieci z Samorządowego Przedszkola nr 4 w Międzyrzecu Podlaskim
- Rodzina pochodzenia a funkcjonowanie w dorosłym życiu w opinii studentów Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Relacje międzypokoleniowe w rodzinach z dziećmi w wieku wczesnej adolescencji. Studium przypadku
- Wychowanie przez wypoczynek w opinii uczestników kolonii w Białym Dunajcu w latach 2021-22
- Liberalny styl wychowania w opinii rodziców wychowanków Niepublicznego Przedszkola „Martynka” w Lublinie
- Oczekiwania uczestników związane z przynależnością do Liturgicznej Służby Ołtarza i Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży przy rzymskokatolickiej parafii pw. św. Maksymiliana w Weryni
2022
Prace dyplomowe
- Styl wychowania w rodzinie a motywacja dziecka do nauki.
- Edukacja emocjonalna dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych w perspektywie rozwijania inteligencji emocjonalnej.
- Szanse i wyzwania edukacji dwujęzycznej w oczach uczniów realizujących program dwujęzyczny w polskich szkołach ponadpodstawowych
- Motywacja uczniów szkół ponadpodstawowych do
uczenia się w kontekście zastosowanych metod
i postawy prowadzącego zajęcia
- Czynniki warunkujące samoocenę u uczniów VIII klasy szkoły podstawowej
- Metody aktywizujące w nauczaniu historii muzyki w Szkole Muzycznej II st.im.T.Szeligowskiego w Lublinie.Tradycja i wspołczesność.
- Wychowawcza funkcja realizowana podczas lekcji chemii.
- Strategie pracy emocjonalnej nauczycieli a narażenie na wypalenie zawodowe