Katarzyna Braun

2025

Prace licencjackie
  • Hierarchia wartości preferowana przez uczniów szkół ponadpodstawowych powiatu hrubieszowskiego
  • Znaczenie stresu w funkcjonowaniu szkolnym młodzieży w opinii uczniów wybranych lubelskich szkół ponadpodstawowych
  • Adaptacja do życia w społeczeństwie wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze. Studium przypadku
  • Rola wychowawcy w kształtowaniu relacji interpersonalnych uczniów IV Liceum Ogólnokształcącego im. Stefanii Sempołowskiej w Lublinie
  • Wiedza rodziców na temat kształtowania kompetencji społecznych dzieci uczących się w edukacji domowej
  • Wiedza rodziców na temat spektrum autyzmu dzieci w wieku wczesnego i średniego dzieciństwa zamieszkujących w Lublinie
  • Wiedza młodzieży na temat współczesnych uzależnień w świetle badań uczniów wybranych szkół ponadpodstawowych powiatu ryckiego
  • Wiedza studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na temat przemocy w rodzinie i sposobów udzielania jej wsparcia
  • Znaczenie relacji rówieśniczych w podejmowaniu decyzji życiowych przez młodzież ze Szkoły Podstawowej nr 44 im. Orląt Lwowskich w Lublinie

2024

Prace licencjackie
  • Udostępnianie wizerunku dzieci w Internecie w opinii rodziców w świetle badań własnych
  • Rola wolontariuszy w zaspokajaniu potrzeb podopiecznych Fundacji Charytatywnej „Nadzieja Na Przyszłość”
  • Czynniki warunkujące jakość relacji między rodzeństwem w opinii studentów uczelni lubelskich
  • Wsparcie ucznia zdolnego w opinii nauczycieli wybranych szkół łęczyńskich
  • Kontrola rodzicielska w wychowaniu dziecka w opinii studentów Instytutu Pedagogiki KUL
  • Uczeń z depresją w szkole w opinii młodzieży licealnej
  • Wiedza rodziców o współczesnych zagrożeniach wychowania dziecka w świetle badań własnych
  • Specyfika wolontariatu młodzieżowego na przykładzie działalności uczniów XXI Liceum Ogólnokształcącego im. św. Stanisława Kostki w Lublinie

2023

Prace dyplomowe
  • Wiedza nt.komunikacji interpersonalnej uczniów kl.VIII Szkoły Podstawowej.
  • Wiedza nt.stresu i sposobów radzenia sobie znim wśród uczniów kl.VIII Szkoły Podstawowej.
  • Edukacja finansowa w szkole podstawowej.