Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace licencjackie
- Hierarchia wartości preferowana przez uczniów szkół ponadpodstawowych powiatu hrubieszowskiego
- Znaczenie stresu w funkcjonowaniu szkolnym młodzieży w opinii uczniów wybranych lubelskich szkół ponadpodstawowych
- Adaptacja do życia w społeczeństwie wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo-wychowawcze. Studium przypadku
- Rola wychowawcy w kształtowaniu relacji interpersonalnych uczniów IV Liceum Ogólnokształcącego im. Stefanii Sempołowskiej w Lublinie
- Wiedza rodziców na temat kształtowania kompetencji społecznych dzieci uczących się w edukacji domowej
- Wiedza rodziców na temat spektrum autyzmu dzieci w wieku wczesnego i średniego dzieciństwa zamieszkujących w Lublinie
- Wiedza młodzieży na temat współczesnych uzależnień w świetle badań uczniów wybranych szkół ponadpodstawowych powiatu ryckiego
- Wiedza studentów Instytutu Pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na temat przemocy w rodzinie i sposobów udzielania jej wsparcia
- Znaczenie relacji rówieśniczych w podejmowaniu decyzji życiowych przez młodzież ze Szkoły Podstawowej nr 44 im. Orląt Lwowskich w Lublinie
2024
Prace licencjackie
- Udostępnianie wizerunku dzieci w Internecie w opinii rodziców w świetle badań własnych
- Rola wolontariuszy w zaspokajaniu potrzeb podopiecznych Fundacji Charytatywnej „Nadzieja Na Przyszłość”
- Czynniki warunkujące jakość relacji między rodzeństwem w opinii studentów uczelni lubelskich
- Wsparcie ucznia zdolnego w opinii nauczycieli wybranych szkół łęczyńskich
- Kontrola rodzicielska w wychowaniu dziecka w opinii studentów Instytutu Pedagogiki KUL
- Uczeń z depresją w szkole w opinii młodzieży licealnej
- Wiedza rodziców o współczesnych zagrożeniach wychowania dziecka w świetle badań własnych
- Specyfika wolontariatu młodzieżowego na przykładzie działalności uczniów XXI Liceum Ogólnokształcącego im. św. Stanisława Kostki w Lublinie
2023
Prace dyplomowe
- Wiedza nt.komunikacji interpersonalnej uczniów kl.VIII Szkoły Podstawowej.
- Wiedza nt.stresu i sposobów radzenia sobie znim wśród uczniów kl.VIII Szkoły Podstawowej.
- Edukacja finansowa w szkole podstawowej.