Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace licencjackie
- Znaczenie bajkoterapii w wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym w opinii bajkoterapeutów
- Oczekiwania młodzieży gimnazjalnej wobec autorytetu wychowawcy. Na przykładzie Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Dubiecku
- Znaczenie logorytmiki w stymulacji mowy dziecka z Zespołem Downa w wieku niemowlęcym. Studium przypadku
- Zabawy dydaktyczne jako forma wychowania dzieci w edukacji przedszkolnej na przykładzie Niepublicznego Przedszkola Muzycznego "Stonoga" w Lublinie
- Gotowość szkolna sześciolatków w opinii wychowawców klas pierwszych
- Znaczenie Internetu w życiu dzieci w klasach IV-VI na przykładzie Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Hrubieszowie
- Preferencje czytelnicze uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej nr 3 w Tomaszowie Lubelskim
- Doświadczenie dyskryminacji na drugim etapie kształcenia i jej skutki w dorosłym życiu badanych
2015
Prace dyplomowe
- Znaczenie relacji interpersonalnych uczniów w budowaniu klimatu społecznego klasy szkolnej
- Trudności w uczeniu się matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
- Wykorzystanie metod aktywizujących w nauczaniu geografii.
- Wychowanie przez sztukę. Znaczenie zajęć plastycznych na drugim etapie edukacyjnym.
- Zagrożenie uzależnieniem od jedzenia uczennic II Liceum Ogólnokształcącego w Łańcucie
- Znaczenie kultury wypowiedzi i ćwiczenia głosu w pracy nauczyciela.
- Metody aktywizujące w nauczaniu języka angielskiego na III etapie edukacyjnym
- Metody aktywizujące w nauczaniu języka angielskiego na III etapie edukacyjnym.
Prace licencjackie
- Plany pracy gromad zuchowych Roztoczańskiego Związku Drużyn Harcerek "Puszcza" Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej w pedagogii ruchu zuchowego
- Kara i nagroda w edukacji przedszkolnej w opinii nauczycieli Przedszkola Martynka w Lublinie
- Metody aktywizujące w kształceniu uniwersyteckim w opinii studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Metody aktywizujące dzieci w edukacji przedszkolnej na przykładzie przedszkola Martynka w Lublinie