Justyna Szulich-Kałuża

Techniki badawcze w analizie przekazu reklamowego
[Reaserch techniques in the analysis of advertising]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Warszawa
Rok wydania: 2013
Tytuł publikacji: Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy = Contemporary conditions of promotion and advertising
Redaktorzy: Artur Jan Kukuła
Strony od-do: 216-231
Streszczenie: Artykuł podejmuje próbę opisu technik badawczych stosowanych w naukach społecznych, które pozwalają na lepsze zrozumienie mechanizmów tworzenia i oddziaływania reklam.
Słowa kluczowe: polisemantyczność reklam, obraz w reklamie, tekst w reklamie, analiza zawartości reklam, analiza semiotyczna reklam, analiza ramowa reklam



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Justyna Szulich-Kałuża",
title = "Techniki badawcze w analizie przekazu reklamowego",
journal = "",
year = "2013",
pages = "216-231"
}

Cytowanie w formacie APA:
Szulich-Kałuża, J. (2013). Techniki badawcze w analizie przekazu reklamowego. , 216-231.