Grzegorz Maziarczyk

Playable Dystopia? Interactivity and Narrativity in BioShock and BioShock Infinite

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Frankfurt
Rok wydania: 2015
Tytuł publikacji: (Im)perfection Subverted, Reloaded and Networked: Utopian Discourse across Media
Redaktorzy: Barbara Klonowska, Zofia Kolbuszewska, Grzegorz Maziarczyk
Strony od-do: 235-254



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Grzegorz Maziarczyk",
title = "Playable Dystopia? Interactivity and Narrativity in BioShock and BioShock Infinite",
journal = "",
year = "2015",
pages = "235-254"
}

Cytowanie w formacie APA:
Maziarczyk, G. (2015). Playable Dystopia? Interactivity and Narrativity in BioShock and BioShock Infinite. , 235-254.