2021

Prace licencjackie
  • Wartości wychowawcze w opowiadaniach Zofii Staneckiej z serii “Basia”. Studium teoretyczne
  • Adaptacja dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do klasy pierwszej w edukacji włączającej w opinii nauczycieli
  • Znaczenie dowolnej zabawy dla rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
  • Możliwości i ograniczenia w rozwoju motorycznym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
  • Rozwód rodziców w narracjach młodych dorosłych
  • Zmiany w procesie adaptacji dziecka do przedszkola wynikające z epidemii COVID-19 w ocenie nauczycieli edukacji przedszkolnej
  • Społeczny kontekst problemów dzieci i młodzieży z rodzin migracyjnych. Studium przypadku
  • Wspomaganie rozwoju dziecka poprzez zabawy ruchowe przy muzyce w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego
  • Funkcja edukacyjna zabawek dla dzieci poniżej 3. roku życia w ocenie rodziców
  • Znaczenie postaw rodzicielskich dla motywowania do nauki dzieci w młodszym wieku szkolnym w opinii nauczycieli
  • Obraz rodziny w rodzinach wielodzietnych należących do wspólnoty Armia Dzieci
  • Znaczenie programów telewizyjnych w rozwoju poznawczym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
  • Kształtowanie samodzielności dzieci w wieku poniemowlęcym przez rodziców

2020

Prace licencjackie
  • Znaczenia kontaktów społecznych w procesie adaptacji dzieci do przedszkola w opinii rodziców i nauczycieli
  • Rodzaje zabaw dzieci w wieku poniemowlęcym w opinii opiekunek w żłobkach
  • Nauczyciel jako wzór osobowy w percepcji dzieci w wieku przedszkolnym
  • Metody wychowania i edukacji religijnej na podstawie świadectw członków wspólnot religijnych
  • Przejawy i zagrożenia postawy nadmiernie ochraniającej rodziców dzieci w wieku przedszkolnym na podstawie badań własnych
  • Specyfika działalności Domu Pomocy Społecznej w Różance w doskonaleniu jakości życia pensjonariuszy
  • Budowanie poczucia własnej wartości u dzieci w wieku przedszkolnym przez ich rodziców