Wypromowane prace dyplomowe
2021
Prace licencjackie
- Wartości wychowawcze w opowiadaniach Zofii Staneckiej z serii “Basia”. Studium teoretyczne
- Adaptacja dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do klasy pierwszej w edukacji włączającej w opinii nauczycieli
- Znaczenie dowolnej zabawy dla rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
- Możliwości i ograniczenia w rozwoju motorycznym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
- Rozwód rodziców w narracjach młodych dorosłych
- Zmiany w procesie adaptacji dziecka do przedszkola wynikające z epidemii COVID-19 w ocenie nauczycieli edukacji przedszkolnej
- Społeczny kontekst problemów dzieci i młodzieży z rodzin migracyjnych. Studium przypadku
- Wspomaganie rozwoju dziecka poprzez zabawy ruchowe przy muzyce w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Funkcja edukacyjna zabawek dla dzieci poniżej 3. roku życia w ocenie rodziców
- Znaczenie postaw rodzicielskich dla motywowania do nauki dzieci w młodszym wieku szkolnym w opinii nauczycieli
- Obraz rodziny w rodzinach wielodzietnych należących do wspólnoty Armia Dzieci
- Znaczenie programów telewizyjnych w rozwoju poznawczym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
- Kształtowanie samodzielności dzieci w wieku poniemowlęcym przez rodziców
2020
Prace licencjackie
- Znaczenia kontaktów społecznych w procesie adaptacji dzieci do przedszkola w opinii rodziców i nauczycieli
- Rodzaje zabaw dzieci w wieku poniemowlęcym w opinii opiekunek w żłobkach
- Nauczyciel jako wzór osobowy w percepcji dzieci w wieku przedszkolnym
- Metody wychowania i edukacji religijnej na podstawie świadectw członków wspólnot religijnych
- Przejawy i zagrożenia postawy nadmiernie ochraniającej rodziców dzieci w wieku przedszkolnym na podstawie badań własnych
- Specyfika działalności Domu Pomocy Społecznej w Różance w doskonaleniu jakości życia pensjonariuszy
- Budowanie poczucia własnej wartości u dzieci w wieku przedszkolnym przez ich rodziców