Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace dyplomowe
- SAMOOCENA DOROSŁYCH OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU LEKKIM
- POSTAWY WYCHOWANKÓW PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
Prace magisterskie
- Postawy studentów kierunków nauczycielskich wobec edukacji włączającej
- Relacje z rówieśnikami młodzieży ze spektrum autyzmu w opinii i doświadczeniach podopiecznych fundacji ALPHA
- Dostosowania i modyfikacje programu nauczania w edukacji uczniów z dysfunkcją wzroku
- Rola rodziców we wspieraniu rozwoju kompetencji matematycznych dzieci w wieku przedszkolnym w powiecie zamojskim
- Psychospołeczne funkcjonowanie dzieci i młodzieży z celiakią w opiniach i doświadczeniu ich rodziców
- Postawy studentów lubelskich uczelni wobec osób ze spektrum autyzmu
2021
Rozprawy doktorskie
- Osobowe i społeczne uwarunkowania jakości życia osób po 60. roku życia z trudnościami w słyszeniu
Prace dyplomowe
- Teatroterapia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną – na podstawie działań teatralnych zespołu „Zwierciadło
- Podstawy pedagogów specjalnych wobec osób z niepełnosprawnością intelektualną
- DIAGNOZA I TERAPIA LOGOPEDYCZNA CHŁOPCA Z AFAZJĄ MOTORYCZNĄ STUDIUM PRZYPADKU
- DIETA A JAKOŚĆ ŻYCIA DZIECKA ZE SPEKTRUM AUTYZMU
- TWÓRCZA AKTYWNOŚĆ OSOBY DOROSŁEJ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM INSPIROWANA LITERATURĄ
- SAMODZIELNOŚĆ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ. STUDIUM PRZYPADKU
- RODZICE NIEPEŁNOSPRAWNI INTELEKTUALNIE WYCHOWUJĄCY DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
- WIZERUNEK OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W FILMIE FABULARNYM
- KREATYWNOŚĆ DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W ASPEKCIE ICH AKTYWNOŚCI PLASTYCZNEJ
- ZAJĘCIA TANECZNE I MUZYCZNE WE WSPIERANIU DZIECI Z NIEPŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I AUTYZMEM W WIEKU SZKOLNYM
- SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ