2004

Prace licencjackie
  • Terapeutyczne oddziaływanie zwierząt na dziecko niepełnosprawne
  • Funkcjonowanie młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w wybranych sferach życia
  • Wpływ zabaw materiałami przekształcalnymi naturalnymi na rozwój sprawności manualnych dzieci z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym
  • Umiejętności komunikacyjne dzieci z zespołem Downa
  • Obraz ucznia u nauczycieli szkół podstawowych i średnich
  • Postawy rodzicielskie wobec dziecka chorego przewlekle - cukrzyca
  • Stosunek społeczeństwa do osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Postawy rodzicielskie wobec dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym (na przykładzie wybranej grupy rodziców)
  • Postrzeganie własnej rodziny przez dziecko z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekiim
  • Rozwój społeczno- moralny osób upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim
  • Wrażliwość moralna dzieci upośledzonych w stopniu lekkim
  • Sposoby wyrażania uczuć osób niepełnosprawnych intelektualnie - przez twórczość na przykładzie wychowanków DPS dla dzieci w Tarnobrzegu
  • Wpływ niepełnosprawności intelektualnej na funkcjonowanie młodzieży w środowisku szkolnym i rodzinnym
  • Relacje między uczniami i nauczycielami (na podst.badań uczniów szkoły podstawej i gimnazjum).
  • organizacja czasu wolnego dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym przebywające w internacie Specjalnego Osrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemienicach.
  • Ocena kompetencji społecznej osób niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym
  • Postawy dzieci szkół podstawowych wobec dzieci i dorosłych osób niepełnosprawnych
  • Postawy młodzieży wobec zjawiska aborcji
  • Niepowodzenia szkolne uczniów - rola rodziny i nauczyciela w życiu dziecka (na przykładzie Gimnazjum w Raniżowie)