2010

Prace licencjackie
  • Kontakty społeczne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  • Uwarunkowania trudności w uczeniu się i strategie radzenia sobie z niepowodzeniami szkolnymi w percepcji osób słabo słyszących

2005

Prace licencjackie
  • Terapia zajęciowa jako forma integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem na przykładzie placówki Warsztatu Terapii Zajęciowej w Piotrowicach.
  • Rola dziecka z niepełnosprawnością umysłową w rodzinie.
  • Hierarchia wartości pedagogów, a ich postawy wobec uczniów trudnych.
  • Psychospołeczne funkcjonowanie osoby niepełnosprawnej.
  • Obraz własnej rodziny w opinii młodzieży z uposledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.
  • Postawy młodzieży szkół średnich wobec osób niepełnosprawnych ruchowo.
  • Stosunki koleżeńskie we wczesnoszkolnych grupach integracyjnych.
  • Szkoła integracyjna próbą wyjścia z upośledzenia.
  • Metody, formy i warunki aktywizacji mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej (na podstawie Domu Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim).
  • Zajęcia rewalidacyjne a rozwój społeczny dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną.
  • Uczeń z rodziny problemowej a trudności i niepowodzenia szkolne.
  • Czynniki warunkujące postawy rodziców wobec dzieci niepełnosprawnych w wieku przedszkolnym.
  • Wzajemne relacje dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w środowisku szkolnym.
  • Sposoby aktywizacji mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przez dzieci w wieku przedszkolnym.
  • Dojrzałość emocjonalna jako czynnik warunkujący przystosowanie się dzieci 6- letnich w grupie zerowej.

2004

Prace licencjackie
  • Sposoby komunikowania się dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną(na podst. badań uczniów klas IV-VI Ośrodka Szkolno-Wych. w Olbięcinie)
  • Rodzina z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - wypełnianie funkcji opiekuńczych
  • Postawy młodzieży wobec niepełnosprawnych rówieśników (na podstawie badań młodzieży Zespołu Szkół w Zdziechowicach)