Wypromowane prace dyplomowe
2010
Prace licencjackie
- Kontakty społeczne dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
- Uwarunkowania trudności w uczeniu się i strategie radzenia sobie z niepowodzeniami szkolnymi w percepcji osób słabo słyszących
2005
Prace licencjackie
- Terapia zajęciowa jako forma integracji osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem na przykładzie placówki Warsztatu Terapii Zajęciowej w Piotrowicach.
- Rola dziecka z niepełnosprawnością umysłową w rodzinie.
- Hierarchia wartości pedagogów, a ich postawy wobec uczniów trudnych.
- Psychospołeczne funkcjonowanie osoby niepełnosprawnej.
- Obraz własnej rodziny w opinii młodzieży z uposledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.
- Postawy młodzieży szkół średnich wobec osób niepełnosprawnych ruchowo.
- Stosunki koleżeńskie we wczesnoszkolnych grupach integracyjnych.
- Szkoła integracyjna próbą wyjścia z upośledzenia.
- Metody, formy i warunki aktywizacji mieszkańców w Domu Pomocy Społecznej (na podstawie Domu Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim).
- Zajęcia rewalidacyjne a rozwój społeczny dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną.
- Uczeń z rodziny problemowej a trudności i niepowodzenia szkolne.
- Czynniki warunkujące postawy rodziców wobec dzieci niepełnosprawnych w wieku przedszkolnym.
- Wzajemne relacje dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w środowisku szkolnym.
- Sposoby aktywizacji mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przez dzieci w wieku przedszkolnym.
- Dojrzałość emocjonalna jako czynnik warunkujący przystosowanie się dzieci 6- letnich w grupie zerowej.
2004
Prace licencjackie
- Sposoby komunikowania się dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną(na podst. badań uczniów klas IV-VI Ośrodka Szkolno-Wych. w Olbięcinie)
- Rodzina z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - wypełnianie funkcji opiekuńczych
- Postawy młodzieży wobec niepełnosprawnych rówieśników (na podstawie badań młodzieży Zespołu Szkół w Zdziechowicach)