2012

Prace dyplomowe
  • Specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania u 10-letniego chłopca w klasie IV- studium przypadku
  • Wady wymowy a trudności w nauce czytania i pisania uczniów klasy III
  • Trudności w opanowaniu fonetyki u dzieci 5-letnich
  • Opóźniony rozwój mowy - alalia prosta studium przypadku.
  • Ryzyko dysleksji-praca z 6-letnim uczniem klasy zerowej szkoły podstawowej zagrożonymi dysleksją
  • Motywacja do uczenia się dziecka w wieku wczesnoszkolnym
  • Trudności szkolne dzieci powtarzających klasę na etapie edukacji wczesnoszkolnej
  • Znaczenie zabaw i gier dydaktycznych w kształtowaniu kompetencji matematycznych dziecka w wieku przedszkolnym
  • Zaburzenia artykulacji dzieci w wieku przedszkolnym
  • kompetencje w zakresie dziecięcego liczenia sześcioletnich uczniów klasy pierwszej
  • Umiejętności matematyczne dzieci sześcioletnich z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
  • Trudności językowe i komunikacyjne występujące wśród dzieci czteroletnich uczęszczających do przedszkola
  • Poziom kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia siedmioletnich uczniów klasy pierwszej
  • Trudności szkolne dziecka zdolnego -studium przypadku uczennicy II klasy szkoły podstawowej
  • Poziom rozwoju motorycznego u dzieci 5-letnich
  • Kompetencje w zakresie dziecięcego liczenia dzieci 7-letnich klasy I
  • Kompetencje w zakresie dziecięcego liczenia dzieci sześcioletnich
  • Poziom cichego czytania ze zrozumieniem u uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej
  • Rozwój emocjonalno-społeczny dzieci w wieku przedszkolnym
Prace licencjackie
  • Trudności szkolne osób chorych na migrenowe bóle głowy.