Wypromowane prace dyplomowe
2012
Prace dyplomowe
- Poziom kompetencji w zakresie oorientacji przestrzennej i schematu własnego ciała 6-letnich uczniów klasy zerowej
- Trudności ucznia klasy III w zakresie czytania i pisania
- Trudności w czytaniu uczniów klasy trzeciej
- Trudności w nauce czytania i pisania ucznia klasy trzeciej
- Kompetencje językowe i komunikacyjne dzieci 2 i 3 letnich uczęszczających do przedszkola
- Kompetencje w zakresie słuchu fonetycznego u dzieci 5-letnich-studium przypadku
- Poziom kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia u dzieci czteroletnich uczęszczających do przedszkola.
- Emocjonalne i społeczne uwarunkowania trudności szkolnych u dziecka w wieku wczesnoszkolnym
- Ryzyko dysleksji rozwojowej na przykładzie ucznia trzeciej klasy szkoły podstawowej
- Specyficzne trudności w nauce dziecka w wieku przedszkolnym a nadużywanie alkoholu przez rodzica
- Trudności w nauce spowodowane absencją chorobową
- Wykorzystanie elementów pedagogiki Marii Montessori w pracy z uczniami sześcioletnimi o obniżonym poziomie psychomotorycznym
- Usprawnianie psychomotoryki w terapii pedagogicznej dziecka pięcioletniego
- Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu uczniów dziewięcioletnich
- decyzją Kierownika Studiów zwolniona z pisania pracy
- Trudności w czytaniu i pisaniu ośmioletniego ucznia klasy II szkoły podstawowej. Studium przypadku
- Trudności w czytaniu i pisaniu siedmioletniego ucznia klasy I
- Poziom dojrzałości do uczenia się matematyki dzieci pięcioletnich
- Orientacja przestrzenna dzieci 4-letnich.
- Kompetencje w zakresie orientacji przestrzennej i schematu własnego ciała dzieci siedmioletnich