2012

Prace dyplomowe
  • Poziom kompetencji w zakresie oorientacji przestrzennej i schematu własnego ciała 6-letnich uczniów klasy zerowej
  • Trudności ucznia klasy III w zakresie czytania i pisania
  • Trudności w czytaniu uczniów klasy trzeciej
  • Trudności w nauce czytania i pisania ucznia klasy trzeciej
  • Kompetencje językowe i komunikacyjne dzieci 2 i 3 letnich uczęszczających do przedszkola
  • Kompetencje w zakresie słuchu fonetycznego u dzieci 5-letnich-studium przypadku
  • Poziom kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia u dzieci czteroletnich uczęszczających do przedszkola.
  • Emocjonalne i społeczne uwarunkowania trudności szkolnych u dziecka w wieku wczesnoszkolnym
  • Ryzyko dysleksji rozwojowej na przykładzie ucznia trzeciej klasy szkoły podstawowej
  • Specyficzne trudności w nauce dziecka w wieku przedszkolnym a nadużywanie alkoholu przez rodzica
  • Trudności w nauce spowodowane absencją chorobową
  • Wykorzystanie elementów pedagogiki Marii Montessori w pracy z uczniami sześcioletnimi o obniżonym poziomie psychomotorycznym
  • Usprawnianie psychomotoryki w terapii pedagogicznej dziecka pięcioletniego
  • Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu uczniów dziewięcioletnich
  • decyzją Kierownika Studiów zwolniona z pisania pracy
  • Trudności w czytaniu i pisaniu ośmioletniego ucznia klasy II szkoły podstawowej. Studium przypadku
  • Trudności w czytaniu i pisaniu siedmioletniego ucznia klasy I
  • Poziom dojrzałości do uczenia się matematyki dzieci pięcioletnich
  • Orientacja przestrzenna dzieci 4-letnich.
  • Kompetencje w zakresie orientacji przestrzennej i schematu własnego ciała dzieci siedmioletnich