Wypromowane prace dyplomowe
2012
Prace dyplomowe
- POziom kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia sześcioletnich uczniów klasy pierwszej
- Zaburzenia wymowy u dzieci sześcioletnich-studium przypadku
- Kompetencje językowe i komunikacynje dziecka trzyletniego a funkcjonowanie w grupie rówieśniczej
- Poziom kompetencji w zakresie orientacji przestrzennej a sprawności pisania u uczniów siedmioletnich rozpoczynających naukę w klasnie pierwszej
- Rozwój emocjonalny dziecka z zzburzeniami mowy
- Umiejętności z zakresu motoryki małej u dzieci 5-letnich z niepełnosprawnością intelektualną
- Poziom rozwoju motorycznego u dzieci sześcioletnich w grupie zerowej
- Poziom rozwoju emocjonalno-społęcznego dzieci trzyletnich rozpoczynających edukację przedszkolną
- Obniżona sprawność manualna i grafomotoryczna dzieci sześcioletnich a nauka pisania
- Funkcjonowanie emocjonalno-społeczne dzieci pięcioletnich w klasie "0"
- Trudności w czytaniu i pisaniu 8-letniego ucznia klasy II
- Trudności w zakresie koncentracji ośmioletniego ucznia klasy drugiej szkoły podstawowej (studium przypadku)
- Trudności w uczeniu się czytania i pisania uczennicy klasy II
- Dojrzałość do uczenia się matematyki dzieci siedmioletnich
- Trudności w czytaniu uczniów rozpoczynających naukę w klasie I
- Dojrzałość do nauki czytania dzieci rozpoczynającch edukację wczesnoszkolną
- Praca terapeutyczna z dzieckiem dyslektycznym z trudnościami ortograficznymi z u-ó.
- Trudności w osiągnięciu dojrzałości szkolnej u dziecka pięcioletniego
- Kompetencje językowe i komunikacyjne dziecka 5-letniego a funkcjonowanie w grupie równieśniczej
- sPECYFICZNE TRUDNOŚCI W CZYTANIU DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ