2012

Prace dyplomowe
  • POziom kompetencji w zakresie dziecięcego liczenia sześcioletnich uczniów klasy pierwszej
  • Zaburzenia wymowy u dzieci sześcioletnich-studium przypadku
  • Kompetencje językowe i komunikacynje dziecka trzyletniego a funkcjonowanie w grupie rówieśniczej
  • Poziom kompetencji w zakresie orientacji przestrzennej a sprawności pisania u uczniów siedmioletnich rozpoczynających naukę w klasnie pierwszej
  • Rozwój emocjonalny dziecka z zzburzeniami mowy
  • Umiejętności z zakresu motoryki małej u dzieci 5-letnich z niepełnosprawnością intelektualną
  • Poziom rozwoju motorycznego u dzieci sześcioletnich w grupie zerowej
  • Poziom rozwoju emocjonalno-społęcznego dzieci trzyletnich rozpoczynających edukację przedszkolną
  • Obniżona sprawność manualna i grafomotoryczna dzieci sześcioletnich a nauka pisania
  • Funkcjonowanie emocjonalno-społeczne dzieci pięcioletnich w klasie "0"
  • Trudności w czytaniu i pisaniu 8-letniego ucznia klasy II
  • Trudności w zakresie koncentracji ośmioletniego ucznia klasy drugiej szkoły podstawowej (studium przypadku)
  • Trudności w uczeniu się czytania i pisania uczennicy klasy II
  • Dojrzałość do uczenia się matematyki dzieci siedmioletnich
  • Trudności w czytaniu uczniów rozpoczynających naukę w klasie I
  • Dojrzałość do nauki czytania dzieci rozpoczynającch edukację wczesnoszkolną
  • Praca terapeutyczna z dzieckiem dyslektycznym z trudnościami ortograficznymi z u-ó.
  • Trudności w osiągnięciu dojrzałości szkolnej u dziecka pięcioletniego
  • Kompetencje językowe i komunikacyjne dziecka 5-letniego a funkcjonowanie w grupie równieśniczej
  • sPECYFICZNE TRUDNOŚCI W CZYTANIU DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ