Kompetencje uczniów niesłyszących i słabo słyszących w zakresie posługiwania się językiem angielskim w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych
[Deaf and hard of hearing students competences in using English in primary, middle high and secondary schools ]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: NEOFILOLOG (ISSN: 1429-2173)
Rok wydania: 2012
Numer czasopisma: 3 (17)
Strony od-do: 67-86



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Kompetencje uczniów niesłyszących i słabo słyszących w zakresie posługiwania się językiem angielskim w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych",
journal = "NEOFILOLOG",
year = "2012",
number = "3 (17)",
pages = "67-86"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2012). Kompetencje uczniów niesłyszących i słabo słyszących w zakresie posługiwania się językiem angielskim w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych. NEOFILOLOG, 3 (17), 67-86.