Diagnoza funkcjonalna jako standard pomocy psychologiczno-pedagogicznej – od założeń teoretycznych do praktyki diagnostyczno-terapeutycznej
[Functional diagnosis as a standard of psychological and pedagogical assistance – from theoretical assumptions to diagnostic and therapeutic practice]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Kwartalnik Pedagogiczny (ISSN: 0023-5938)
Współautorzy: Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
Rok wydania: 2019
Tom: 64
Numer czasopisma: 2(252)
Strony od-do: 163-175
DOI: 10.5604/01.3001.0013.3618



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk and Tomasz Knopik and Urszula Oszwa",
title = "Diagnoza funkcjonalna jako standard pomocy psychologiczno-pedagogicznej – od założeń teoretycznych do praktyki diagnostyczno-terapeutycznej",
journal = "Kwartalnik Pedagogiczny",
year = "2019",
number = "2(252)",
pages = "163-175"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. and Tomasz Knopik and Urszula Oszwa(2019). Diagnoza funkcjonalna jako standard pomocy psychologiczno-pedagogicznej – od założeń teoretycznych do praktyki diagnostyczno-terapeutycznej. Kwartalnik Pedagogiczny, 2(252), 163-175.