Dostosowanie podstawy programowej w zakresie języka obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcja słuchu
[Accomodating the core curriculum for foreign languages for students with hearing loss]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Języki Obce w Szkole (ISSN: 0446-7965)
Rok wydania: 2018
Numer czasopisma: 4
Strony od-do: 5-10
Streszczenie: Uczniowie każdej klasy różnią się między sobą wieloma cechami: stylem uczenia się, rodzajem i poziomem motywacji, dotychczasową biografią edukacyjną, poziomem wsparcia ze strony rodziny i szkoły, a także czynnikami takimi jak wrodzone zdolności i talenty (lub ich brak) oraz zakres doświadczanych trudności w uczeniu się, związany m.in. ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Częstym pragnieniem nauczycieli jest nauczanie jednorodnych grup uczniów, a to po prostu nie jest możliwe. Nie ma bowiem ucznia „przeciętnego”, każdy młody człowiek jest niepowtarzalny, a w przypadku niektórych z nich jednym z elementów tej niepowtarzalności są specjalne (dodatkowe) potrzeby rozwojowe czy edukacyjne.
Dostęp WWW: http://jows.pl/sites/default/files/wydania/jows_4_2018-interaktywny_3.pdf



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Ewa Domagała-Zyśk",
title = "Dostosowanie podstawy programowej w zakresie języka obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcja słuchu",
journal = "Języki Obce w Szkole",
year = "2018",
number = "4",
pages = "5-10"
}

Cytowanie w formacie APA:
Domagała-Zyśk, E. (2018). Dostosowanie podstawy programowej w zakresie języka obcego do potrzeb uczniów z dysfunkcja słuchu. Języki Obce w Szkole, 4, 5-10.